قزوین

جذب ۸۱سرمایه‌گذار جدید در شهرکهای صنعتی قزوین

جذب ۸۱سرمایه‌گذار جدید در شهرکهای صنعتی قزوین

به گزارش خبرگزاری برگزیده از قزوین، رضا صفاری، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در حاشیه بازدید اقبالی بازرس کل استان قزوین از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت با اعلام این خبر اظهارکرد: ۸۱هکتار زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان قزوین به سرمایه‌گذاران جدید واگذار شد که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در سال مهار تورم و رشد تولید و با وجود تحریم های ظالمانه این مهم محقق شده است.

صفاری گفت: میزان سرمایه‌گذاری مربوط به این سرمایه‌گذاران ۶۵هزار میلیارد ریال است.

این مسئول همچنین به میزان اشتغال‌زایی مربوط به این سرمایه‌گذاران نیز اشاره کرد و توضیح داد: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی مربوط به این سرمایه‌گذاران برای سه هزار و ۲۰۰نفر به طور مستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

او در مورد بیشترین جذب سرمایه‌گذار و میزان زمین‌های واگذار شده، افزود: شهرکهای صنعتی قزوین (کوهین)، حکیمیه و خرمدشت به ترتیب بیشترین میزان استقبال را دارا بودند.

رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان در پایان تصریح کرد: در کم‌ترین زمان در خصوص تسهیل‌گری و کم‌کردن بروکراسی اداری در برداشتن موانع پیش روی تولیدکنندگان و صنعتگران و تلاش مضاعف همکاران این مجموعه با همت بالا تمامی امکانات را برای متقاضیان سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا