خوزستان

اطلاعیه سپاه ولیعصر خوزستان به مناسبت هفته بسیج

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، سپاه ولیعصر(عج) خوزستان به مناسبت هفته بسیج اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد. 

در این اطلاعیه آمده است: بسیج‌، خدنگ رها شده از سوی عرشیان است که قلب پلید شیاطین شرق و غرب را می‌شکافد. اینک که در وانفسای روزگار و در قرن جهالت و بت پرستی مدرن درجهانی سراسر ظلم وجور و بی عدالتی قرار گرفته‌ایم و بی رحمی بر وجود انسان و انسانیت سایه شوم خود را گسترده است و ناله مظلومان و ستم دیدگان عرش را پر کرده، خداوند قهار صاعقه درهم کوبنده‌ای را بنام بسیج به ظهور رسانده که حلقوم ستمگران را گرفته و چونان عقابی تیز چنگ بر سر خناسان زمان یورش می‌برد تا قصاص ستم و نامردمی‌ها را از آنان بگیرد.

در ادامه مطلب افزوده شده است که: مردانی که در هشت سال دفاع مقدس از وجود خود گذشتند و هم اکنون این درخت تناور در تمام بلاد از یمن وعراق گرفته تا میانمار و فلسطین، لبنان و سوریه ریشه دوانده تا جهان را تحت تاثیر افکار بسیجی خود قرار دهد و چه زیباست این درخت پرثمر که میوه آن بدست تمام ستمکشان و آزادیخواهان رسیده است و در هر نقطه از جهان قدم بگذاری، نام این خورشید بی‌غروب نورافشانی می‌کند.

در پایان نوشته شده: اینک در سالگرد این معجزه بزرگ بدست ابر مرد عصر حاضر امام خمینی‌(ره) ضمن گرامیداشت این هفته مقدس و تبریک آن به تمام بسیحیان جهان ارزوی طول عمر باعزت برای پیر و مرادمان مقام معظم رهبری در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند سبحان مسئلت داریم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا