خراسان شمالی

اعزام ۱۰ نوجوان فوتبالیست خراسان شمالی به مسابقات انتخابی منطقه‌ای تیم ملی بانوان

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، صبح امروز محمد شاهدی، دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران با اعلام اعزام ۱۰ نوجوان فوتبالیست خراسان شمالی به مسابقات انتخابی منطقه‌ای تیم ملی بانوان، اظهارکرد: طی استعدادیابی بازیکنان استان در شهریور ماه امسال از بین ۹۵ بازیکن استان ۴۵ بازیکن انتخاب شدند که بعد از آن با توجه به جلسات تمرینی و انتخابی صورت گرفته، ۲۷ نفر انتخاب شدند.

وی ادامه داد: میترا محمدی، کلاته مقدم و وحیدی از بجنورد، حاتمی و اسماعیلی از اسفراین و بخشایش از آشخانه که دارای مدرک مربیگری سی ایران هستند از سوی فدراسیون برای استعدادیابی بین این ۹۵ بازیکن استان انتخاب شده بودند.

دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی افزود: ۲۰ آبان ماه بود که استعدادیاب ها از ۴۵ بازیکن انتخابی استان، ۲۷ بازیکن را انتخاب نموده و اردو های تمرینی را برگزار کردند.

شاهدی با اشاره به اردوهای برگزار شده برای بازیکنان بیان کرد: نهایتا طی ماه جاری نیز از بین ۲۷ بازیکن، ۱۰ بازیکن منتخب شده و به مرحله انتخابی منطقه ای راه یافتند.

وی در ادامه گفت: زهرا قربانی، رضوان تدینی و زهرا ده پناه از آشخانه، زینب حسین زاده، اسما سادات رحمانی و مبینا خسروی از اسفراین، فروغ پروانه، صبا وطن و مهدیه دیدارخواه از بجنورد و لعیا شیروانی از شیروان ۱۰ بازیکن راه یافته به مسابقات منطقه ای هستند.

شاهدی درباره استان های حاضر در انتخابی منطقه ای گفت: این انتخابی ۲۲ آذر ماه جاری با حضور ۴ استان خراسان رضوی، سمنان، گلستان و خراسان شمالی در شهرستان نیشابور برگزار شد که در این مرحله استعدایاب های فدراسیون انتخابی را انجام دادند.

انتهای‌پیام/ز


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا