آذربایجان غربی

اعلام نتایج انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه: پیروزی ائتلاف فراگیر استانی

اعلام نتایج انتخابات اتاق بازرگانی ارومیه: پیروزی ائتلاف فراگیر استانی

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، عبدالحمید سرتیپی افزود: برابر لیست اعلامی اتاق ایران ۶۰۸ نفر از اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه شرایط شرکت در انتخابات دهمین دوره این اتاق را دارا بودند و برای انتخاب ۵ نفر در حوزه صنعت، ۵ نفر در حوزه بازرگانی، ۳ نفر در حوزه کشاورزی و ۲ نفر در حوزه معدن به مراکز اخذ رای در ارومیه و ماکو مراجعه کردند.

سرتیپی خاطرنشان کرد: در این دوره از ۶۰۸ نفر از عضو اتاق ارومیه که شرایط شرکت در رای گیری هیأت رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه را دارا بودند ۳۳۳ نفر به کاندیداهای مد نظر خود رای داند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بخش صنعت به ترتیب محمدرضا رستمی ، عزیز بکتاش ، کاظم مرتاض ، زنجانی و سعادت انتخاب شدند.

سرتیپی افزود: الناز انتظار و فریدون همتی ، امیرمسعود فاتحی ، امیرمحمدجلیلی پور و فاطمه قنبرپور به ترتیب بعنوان منتخبین گروه بازرگانی و رضا سواری، جعفر نیکزاد و بهنام تاج الدینی به ترتیب بعنوان منتخبین گروه کشاورزی و قاسم کریمی و رحیم وهاب زاده به ترتیب به عنوان اعضای گروه معدن تعیین شدند.

گفتنی است ۱۳ منتخب از ۱۵ منتخب از اعضای ائتلاف فراگیر استانی بود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا