مازندران

افتتاح خانه مطبوعات در شهرستان میاندورود/سید ضیا‌الدین سیدی به عنوان رابط خانه مطبوعات میاندورود

به گزارش خبرنگار فارس از شهرستان میاندورود، به نقل از خانه مطبوعات میاندورود، طی مراسم رسمی خانه مطبوعات شهرستان میاندورود در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندورود با حضور حجت‌الاسلام محمدنسب امام جمعه شهرستان، حسین منفردی فرماندار، هوشنگ احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خدادی رئیس اداره رسانه و تبلیغات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، عشرت کراری مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران و جویباری عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات و دیگر مسؤولان شهرستان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام محمدنسب امام جمعه شهرستان میاندورود اظهار کرد: قلم رسا و اثرگذار می‌تواند مسیر صحیح و درست و حتی انتقاد محکمی بر مسؤولان کم‌کار براساس قانون را بیان کند و از این حیث در روایات بر قلم اثرگذار تأکیدات فراوانی شده است.

حسین منفردی فرماندار میاندورود در این مراسم، افزود: با توجه به ظرفیت جغرافیایی و نیروی انسانی که در شهرستان میاندورود وجود دارد، نیازمند پرورش خبرنگار و ایجاد رسانه‌های مختلف در این شهرستان وجود دارد.

همچنین هوشنگ احمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ضمن خوش‌آمدگویی و خیر مقدم گفت: ایجاد خانه مطبوعات در شهرستان می‌تواند منشأ خوبی برای هماهنگی رسانه‌ها و خبرنگاران در این شهرستان باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه در این شهرستان یک رسانه مکتوب و دو پایگاه خبری وجود دارد، لازم است خبرنگاران و عزیزانی که در پی ایجاد رسانه در این شهرستان است، ایجاد خانه مطبوعات می‌تواند مسیر برای پیدایش این امر مهم باشد و ما حمایت خود را از رسانه‌ها طبق قانون خواهیم داشت.

در ادامه عشرت کراری مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: ایجاد خانه مطبوعات برای حمایت از رسانه‌ها و خبرنگاران است، خبرنگاران باید با ایجاد تولید خبر جایگاه مهم رسانه‌ها را حفظ کنند.  
 

وی اظهار کرد: ایجاد خانه مطبوعات می‌تواند انسجام خبرنگاران و حمایت از رسانه‌ها را در این شهرستان در بر داشته باشد.

به گزارش فارس، سیدضیاالدین سیدی به عنوان رابط خانه مطبوعات در شهرستان میاندورود توسط هیأت مدیره دوره هشتم خانه مطبوعات استان مازندران انتخاب شده است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا