سیستان و بلوچستان

افتتاح خوابگاه دخترانه علوی در قصرقند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زاهدان،  با حضور خاوئی مدیر عامل بنیاد علوی و جمعی از مسؤولان خوابگاه شبانه روزی دخترانه علوی قصرقند با ۸۷۰ متر زیربنا و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال که با همکاری گروه جهادی آل یاسین و مردم منطقه ساخته شده افتتاح شد. 

مدیرعامل بنیاد علوی با تاکید بر مشارکت مردم و دستگاه ها در پروژه های بنیاد علوی در آیین افتتاح این پروژه اظهار داشت: این مجموعه که با همکاری مردم و گروه های جهادی توسط بنیاد علوی ساخته شده است با تحصیل دختران امروز، زنان و مادرانی در آینده وارد جامعه خواهند شد که سبب  پیشرفت شخصی این افراد و پیشرفت شهرستان می شود.

خاوئی بیان داشت: خدا را شاکریم که با کمک مردم و گروه های جهادی با ساخت و تجهیز مدارس، سرانه فضای آموزشی را ارتقا می‌دهیم. 

مدیرعامل بنیادعلوی با تاکید بر اینکه اصل در پروژه های بنیاد علوی مشارکت مردم است، افزود: تحول در منطقه با حضور و مشارکت و فعالیت مردم انجام می شود نه با تجمیع غیر اصولی امکانات که اتفاقا ممکن است به ظرفیت های منطقه زیان برساند.

وی گفت: حضور بنیاد علوی در هر منطقه کوتاه است بنابراین ظرفیت های منطقه با حضور مردم در این مدت باید فعال شود که هم دغدغه مندی مردم و هم خود عامل شدن آنان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/۳۱۳۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا