کردستان

افتتاح ۴هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال پروژه در بخش کشاورزی کردستان در ایام دهه مبارک فجر

افتتاح ۴هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال پروژه در بخش کشاورزی کردستان در ایام دهه مبارک فجر

به گزارش خبرگزاری برگزیده از سنندج، پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: زندگی و معیشت بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بخش کشاورزی مرتبط است و در این راستا سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه های تابعه آن با بهره مندی از نیروهای توانمند و متخصص به خدمت رسانی به مردم استان مشغول است.

وی افزود: امسال نیز همچون دیگر سنوات گذشته و همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح ده ها پروژه در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته به آن هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اعلام کرد: در ایام مبارک دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در سطح استان هستیم.

اسکندری افزود: در قالب این پروژه ها در مجموع برای یک هزار و ۴۸۱ نفر اشتغال زایی مستقیم و برای ۲هزار و ۴۶۶ نفر اشتغال زایی غیر مستقیم ایجاد شده است.
وی به تشریح پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: در بخش آب و خاک ۲۹ پروژه با اعتبار ۸۴۵ میلیارد ریال، در بخش صنایع کشاورزی ۱۵ پروژه با اعتبار ۲هزار و ۶۹۶ میلیارد ریال، در بخش دام ۶ پروژه با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال، در بخش باغبانی و گلخانه ۵ پروژه با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال، در بخش شیلات و آبزی پروری ۴ پروژه با اعتبار ۱۷۳ میلیارد ریال، در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری ۴ پروژه با اعتبار ۲۷۷ میلیارد ریال، در بخش تعاون روستایی یک پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و در بخش طیور یک پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری می رسد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا