مناطق آزاد

افزایش تبلیغات محیطی در جزیره قشم با هدف راهنمایی و تسهیل سفر گردشگران

افزایش تبلیغات محیطی در جزیره قشم با هدف راهنمایی و تسهیل سفر گردشگران

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه امسال ورود گردشگران به جزیره نسبت به سال قبل افزایش داشته است، تبلیغات محیطی را به منظور افزایش اطلاع رسانی و رفاه حال گردشگران افزایش داده ایم.

وی ادامه داد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا ششم فروردین ماه، ۶ هزار متر بنر اطلاع رسانی جاذبه های قشم، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان چاپ و در سطح شهر نصب شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

رییس کمیته اطلاع‌ رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: همچنین چاپ بروشورهای اطلاع رسانی به منظور آگاهی گردشگران از جاذبه های جزیره، اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی نیز در دستور کار این کمیته قرار داشته و تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار بروشور چاپ و در مبادی ورودی جزیره توزیع شده است.

مرادی با اشاره به چاپ استیکرهای راهنمای قشم گردی، اظهار کرد: تمام اطلاعات مربوط به جزیره قشم اعم از نقشه، مشخصات جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی، شماره تماس و نشانی اماکن اقامتی، تجاری و تفریحی روی پرتال اطلاع رسانی ستاد سفر قشم قرار گرفته و گردشگران با اسکن بارکد مندرج روی استیکرهای راهنمای قشم گردی می توانند به صورت آنلاین به این اطلاعات دست یابند.

رییس کمیته اطلاع‌ رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ادامه داد: به منظور رفاه حال گردشگران نزدیک به ۱۵۰ هزار استیکر نیز چاپ شده و در مبادی ورودی در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

وی همچنین از راه اندازی مرکز تماس ستاد اجرایی خدمات سفرقشم خبر داد و اضافه کرد: مرکز تماس تلفنی این ستاد با شماره تلفن ۰۷۶-۳۵۲۵۲۰۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به گردشگران، مسافرین نوروزی و قشموندان است.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر اقداماتی که در بالا ذکر شد، تولید محتوای گسترده ای در قالب خبر، گزارش، کلیپ، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم انجام شده و در رسانه های رسمی و فضای مجازی منتشر و موجب آشنایی بیشتر هموطنان با جزیره جهانی قشم شده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا