زنجان

افزایش پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی/کلاس‌های دانشگاه از بهمن‌ماه حضوری می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، مرتضی واحد‌پور، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به پذیرش داوطلبان در بهمن‌ماه سال جاری اظهار کرد: پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی به ترتیب از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ و ۱۶ تا ۲۲ آذرماه سال جاری  انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه پذیرش دانشجو در ۶۶ رشته در مقطع کاردانی و در ۴۵ رشته در مقطع کارشناسی انجام می‌شود، تصریح کرد: درحال حاضر پذیرش دانشجو در مراکزی مانند جهاد دانشگاهی، خانه کارگر، سازمان همیاری شهرداری، شرکت صنعتی مینو و…  پذیرش داشته‌اند.

واحد‌پور با اشاره به اینکه ۷ مرکز در مقطع کاردانی و ۶ مرکز در مقطع کارشناسی پذیرش دانشجویان را انجام خواهند داد، گفت: در مجموع متقاضیان می‌توانند در ۱۱۷ رشته طبق علاقه و اهدافی که دارند در رشته مورد نظرشان ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه اگر داوطلبان در زمان ثبت‌نام دچار مشکل شدند، می‌توانند مشکلات خود را در فضای مجازی و یا به‌ صورت حقیقی مطرح کنند، عنوان کرد: برخی از رشته‌ها که برای متقاضیان جذاب است از جمله رشته حسابداری، فناوری و اطلاعات، کارشناس حرفه‌ای مدیریت بحران و… است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان زنجان با بیان اینکه اهداف کلان دانشگاه در حال حاضر تربیت دانشجویان کاردان در مقطع کاردانی و کارشناسی است، افزود: در حال حاضر دانشگاه برنامه‌ای برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ندارد.

واحد‌پور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۸۶۳ دانشجو داریم که سال گذشته ۴۰ درصد افزایش پذیرش داشتیم، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که امسال هم شاهد افزایش پذیرش دانشجو باشیم.

وی در ادامه با اشاره به دو مرکز غیرفعال بیان کرد: یکی از این مراکز دانشجو ندارد و دیگری پذیرش دانشجو ندارد، این در حالی است ما با رشد قابل توجه دانشجو روبه رو بودیم.

واحد‌پور اظهار کرد: از اول بهمن‌ ماه صد درصد کلاس‌ها حضوری خواهند بود، اما اگر ستاد کرونای استان دستوری غیر از این را صادر کند تابع ستاد کرونای استان هستیم.

انتهای پیام/ ۷۳۰۲۱


 2021-12-16 02:05:11

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا