فارس

اقامه نماز باران به امید نزول رحمت الهی

به گزارش برگزیده های ایران از کوه چنار، حجت الاسلام شهیم در خطبه های امروز نماز جمعه اظهار داشت:  روزهای متوالی ابری هست اما امری نیست، بسیاری از درختان از بی آبی در حال خشک شدن هستند، بسیاری از احشام در بیابانها تشنه اند.

از زمان امام رضا (علیه السلام) راه و مسیری را به ما آموخته اند و آن درخواست همگانی از خدای متعال است که نامش را نماز استسقا گذاشته اند.

وی ادامه داد: هر گاه چشمه ها خشک می شود، آب چاه‌ها پایین‌تر می‌روند، مردم باید به سمت خدا بروند که امام هشتم این سنت حسنه را برای ما گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم تصریح کرد: با توجه به‌ آمار خشکسالی و خاص بودن شرایط استان فارس، با هماهنگی که بین ائمه جمعه انجام شده است ، به امید رحمت پروردگار، روز دوشنبه نماز استسقا در شهرستان خوانده می‌شود.

وی در بخش دیگر سخنان خود، حماسه ۹ دی ماه را انقلاب دیگری برای نظام برشمرد و افزود: دشمن با انقلاب رنگی و مخملی در بسیاری از کشورهای دیگر همچون گرجستان، اوکراین با انقلاب نارنجی، قرقیزستان با انقلاب گل لاله موفق شده بود و در کشور ما نیز با عنوان جنبش مخملی سبز به میدان آمده بود.

امام جمعه کوه چنار افزود: در دی ماه ۸۸، عده ای را کشتند، خرابکاری کردند حتی به بیرق امام حسین (ع) نیز رحم نکردند، اما مردم ما ثابت کردند پای نظام و انقلاب ایستادند و حماسه ای دیگر خلق کردند؛ در این مسیر دشمنان هر چه تلاش کردند موفق نشدند و قطعا نیز نخواهند شد.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا