کردستان

اقتدار امروز ایران از برکت بسیج و تفکر جهادی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سردارعلیرضا مدنی صبح امروز در رزمایش اقتدار گروه‌های جهادی کردستان در سنندج اظهار کرد: ایران با پیروزی انقلاب اسلامی توسط بنیان گذار این نظام الهی حیات دوباره گرفت.

وی با بیان اینکه کلمه بسیج یک کلمه طیبه پاک و مطهر است و پیشبرنده است، خاطرنشان کرد: در دنیای امروزی با وجود این همه ابرقدرت حتی ابرقدرت‌ترین کشور دنیا دنبال تقلید کردن از فرهنگ بسیج است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: بسیج دنیایی نیست، اعتقادی و معنوی است و ربطی به امورات دنیوی ندارد و به همین دلیل این همه تاکید در فرمایشات رهبری و امام امت در مورد اهمیت بسیج وجود دارد.

دلی بودن دلیل اثربخشی کار بسیج است

وی تصریح کرد: بسیج یک چیز عمومی و دلی است نه رسالت اداری و به همین دلیل تاثیرگذاری و اثربخشی بسیج در عرصه‌های مختلف می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد:تفکر بسیجی و جهادی مهم‌ترین عامل مانایی انقلاب و نظام الهی ما است تفکر بسیجی کمبود در بخش‌های مختلف را جبران می‌کنند.

مدنی افزود: اگر در عرصه‌های مختلف همچون هسته‌ای، سلول‌های بنیادی، تسلیحات نظامی و غیره در دنیا حرف برای گفتن داریم و به عنوان یک قدرت بزرگ مطرح هستیم به برکت تفکر و فرهنگ نهادینه شده بسیج در جامعه است.

وی گفت: با وجود تمام تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان توانسته‌ایم در موضوع هسته‌ای جزء ۱۰ کشور اول دنیا و در زمینه موشکی ایران جزء سه کشور اول جهان است به خاطر تلاش‌ها و روحیه جهادی بوده که در دانشمندان ایران اسلامی نهادینه شده است.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: خیلی از شهدای هسته‌ای در عین گمنامی بزرگترین کارها را با روحیه جهادی انجام دادند تا جایکه امروز ایران در این عرصه در جهان حرف برای گفتن دارد.

روحیه جهادی و تفکر بسیجی باید در تمام سطوح جامعه ایجاد شود

مدنی افزود: روحیه جهادی و تفکر بسیجی باید در تمام سطوح جامعه ایجاد شود تا شاهد تحقق اهداف و توسعه در تمام بخش‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه بسیج متعلق به همه است و مختص به قشر و طیف خاصی نیست، افزود: بسیج همه اقشار را بدون تبعیض تحت پوشش قرار می‌دهد و به همین دلیل از همه اقشار جامعه در این شجره طیبه وجود دارد و نقش‌آفرینی می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه هدف بسیج و گروه‌های جهادی انجام کارهای بر زمین مانده است، گفت: اینکه این کار به اسم کدام دستگاه و نهاد اطلاع‌رسانی شود اهمیت ندارد، مهم‌ترین اصل انجام کارهای برزمین مانده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا