مازندران

الهامی: بازی فردا برای نساجی حیاتی‌ترین بازی فصل است

به گزارش برگزیده های ایران از ساری، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران عصر امروز شنبه در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پدیده مشهد در هتل سالاردره ساری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

الهامی سرمربی نساجی مازندران در ابتدای صحبت‌هایش اظهار کرد: خوشحالم بعد از چهار بازی غیبت مجدد در خدمت شما هستم و یک معذرت خواهی و پوزش از هواداران‌مان می‌طلبم که در این چهار بازی واقعا براشون سخت گذشت و یک تشکر ویژه دارم از بچه‌های کادرفنی که در نبود من زحمت کارها را بر دوش کشیدند.

وی ادامه داد: بازی‌های سختی را گذراندیم و امیدوارم که از امروز به بعد استارت خوبی برای ادامه راه بزنیم.

الهامی در خصوص بازی فردای تیمش برابر پدیده اظهار کرد: الان دیگر هفته هشتم است و همه تیم‌ها از هم شناخت پیدا کردند و به هارمونی لازم از نظر تاکتیکی رسیدند و تیم‌ها نتایج نزدیک داشتند و این نشان می‌دهد که همه تیم‌ها شانس پیروزی در بازی‌ها را دارند.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: یک عرض خسته نباشید هم به استاد عزیز و دوست داشتنی فوتبال خودمان آقای میثاقیان دارم که واقعا امثال ایشان در فوتبال ما زیور و زینت فوتبال ما هستند، خدا سایه این‌ها را همیشه بالای سر فوتبالی‌ها و ما مربیان جوانی که ابتدای راه هستیم باشد و یک خسته نباشید جانانه به ایشان می‌گویم چون می‌دانم چقدر سخت است قبول کردن تیم‌هایی که در این شرایط هستند ولی هرچند اکبر آقا استاد این کار است و می‌دانم که هیچکس در این شرایط نمی‌توانست این مسؤولیت را قبول کند و اکبر آقا این مسؤولیت را قبول کرده است. خسته نباشید می‌گویم و آرزوی سلامتی دارم برایش در تمام ابعاد زندگی و امیدوارم که به‌جز بازی خودمان در همه بازی‌ها موفق باشد.

وی بیان کرد: فردا یک بازی ۹۰ دقیقه‌ای است و تمام خواهد شد. آرزوی قلبی من است که اکبر آقا و امثال ایشان در فوتبال ما باشند چون اینها زحمت کشیده و خاک خورده این فوتبال هستند. تیم پدیده تیم بسیار خوبی است تیم جنگنده‌ای است. دو سه بازی گذشته این تیم را کاملا رصد کردیم و شرایط به گونه‌ای است که همه تیم‌ها نزدیک هستند و ما هم خدا را شکر تیم مان در شرایط خوبی قرار دارد.

الهامی افزود: از یک قرعه بسیار سخت گذر کردیم و به جایی رسیدیم که دیگر جای هیچگونه اشتباهی را نداریم و بازی فردا برای ما سه امتیازش حیاتی‌ترین سه امتیاز فصل است. می‌دانیم که دنبال چه چیزی هستیم و به چه جایگاهی باید برسیم. شرایط ما به گونه‌ای است که جای هیچ ریسک و عقب‌نشینی را نداریم. با تمام احترامی که به تیم شهر خودرو دارم و می‌دانم که چقدر تیم خوبی است ولی ما باید آگاه باشیم هر چند شرایط میزبانی ما شرایط خوبی نیست.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم زیاد در مورد میزبانی صحبت کنم ولی چاره‌ای جز بردن این بازی نداریم و انشالله امیدوارم که فردا نتیجه بازی را بتوانیم به‌دست بیاوریم هر چند که می‌دانم کیفیت بازی هوادارن‌مان را راضی نخواهد کرد. چون شرایط بازی شرایط خوبی نیست. این برای من نیست و برای تیم‌های دیگر هم می‌توانید از مربیانی که در این زمین بازی کردند بپرسید و این برای ما خیلی سخت است. من باید روز اولی که اومدم برای این باشگاه همان روز اول صحبت کردم من فقط یک خواهش داشتم و آن هم زمین بود.

سرمربی نساجی مازندران بیان کرد: از آنها خواستم زمینی به من بدهند چون می‌دانستم که امسال هوادارن‌مان را می‌توانم داشته باشم. فقط امید من به زمین بود و هوادارن‌مان که متاسفانه از هر دو تا موردی که از باشگاه خواسته بودم الان محروم هستم و این برای من مایه نگرانی است و امیدوارم که هواداران ما از من به‌عنوان خادم کوچک خودشان قبول کنند که دست من نیست، الحق والانصاف ما تیم نساجی هستیم. درسته تیم نساجی قائمشهر است ولی این تیم، تیم مازندران است. درست است که ما در تمام شمال تماشاگر داریم ولی هواداران ما وقتی در استادیوم هستند مال قائمشهر هستند.

وی ادامه داد: ورزشگاه ما وطنی است و طرفداران ما عاشق آنجا هستند همانجایی که تمام آرزوی من این بود که آن استادیوم را پر ببینم تا با هوادارن تیمم زندگی کنم. فوتبال زندگی است  به‌خاطر همین اصل موندم و الان تازه می‌فهمم که ای کاش همان چمن مصنوعی را نگه می‌داشتیم.

الهامی اضافه کرد: چون می‌توانستم هواداران تیم خودمان را داشته باشم. بعضی موقع‌ها انسان به آن چیزی که هست قانع نیست و دنبال حرص و طمع رفتن انسان را به جایی می‌رساند که آن چیزی که دارد را از دست می‌دهد. الان دلم لک زده به آن ساختمان‌هایی که هواداران ما روی آن ساختمان‌ها بودند! من شرمنده آنها هستم !

سرمربی نساجی در مورد نتایج کسب شده توسط تیم نساجی هم سخن گفت و افزود: ما یک سه امتیاز صنعت نفت را به هوادارن‌مان بدهکاریم و به هوادارن قول می‌دهم همانطور که سال گذشته اولین روزی که آمدم به آنها قول دادم، تا نیم فصل این سه امتیاز را برایشان جبران می‌کنم  و با تمام وجود می‌گویم که شرمنده‌ام و به عشق خودشان ماندم و به جان بچه‌هام به عشق هوادارن ماندم ولی الان شرایط به گونه‌ای رقم خورد که محرومیت من تیم ما را از آن روال واقعی‌اش در آورد و من اشتباه کردم.

الهامی بیان کرد: ما با هم هیچ خصومتی نداریم و همه ما سوار یک کشتی هستیم و دنبال این نیستیم که من تیمم را به تهران ببرم و یا جایی دیگر ببرم. تیم ما نساجی قائمشهر است و من دوست دارم در آنجا تمرین و بازی کنیم. اصلا دلیل ماندن من زمین بود و هواداران قائمشهر! چون همه آرزو دارند این هواداران را داشته باشند.

سرمربی نساجی مازندران خاطر نشان کرد: همه جای دنیا همین است. چرا من باید از هوادارانم محروم باشم!؟ چرا در بازی با استقلال ما در استادیوم آزادی برای اینکه حضور تماشاگر را تست کنند هوادارای ما ۲۰۰ ـ  ۳۰۰ نفره پا به پای هواداران استقلال که نزدیک به ۱۵ هزار نفر بودند. چرا هواداران ما نباید بیایند به استادیوم!؟

وی ادامه داد: اگر واقعا آقای درزی رئیس جدید هیأت فوتبال استان مازندران گفتند که برای کاهش محرومیت من رایزنی کرده‌اند از ایشان ممنونم. من درجریان نیستم ولی واقعا اگر پیگیری و تلاش کردند من از ایشان هم ممنونم.

الهامی در خصوص زمین شهدای ساری گفت: شما تیم من را دیدید و فوتبال تیم ما را هم مشاهده کردید. در زمین‌هایی که بازی کردیم با وجود محرومیت خودم شما تیم من را ببینید. من نمی‌خواهم توجیه کنم. روز اولی هم که فجر را بردم همه شاهد هستید که گفتم اتفاقی بردم و همانطور که صنعت نفت را هم اتفاقی باختیم و همانطور که بازی با پیکان را هم اتفاقی مساوی کردیم ولی همه ما در یک کشتی هستیم و فوتبال مال قائمشهر و مردم مازندران و قائمشهر جز فوتبال هیچ چیز دیگری ندارند. عشق این مردم نساجی است و الان که داریم این صحبت‌ها را می‌کنیم شاید جایش اینجا نباشد چون فردا یک بازی سختی را داریم که باید حتما از این مرحله عبور کنیم و اگر اتفاقات و شانس و حوادث به نفع ما رقم بخورد، در غیر اینصورت شرایط بازی طوری است که هیچ کسی نمی‌تواند در این زمین پیش‌بینی کند که چه کسی برنده و بازنده خواهد بود.

وی ادامه داد: این برای استان مازندران اصلا خوب نیست و برای من مربی هم خوب نیست. نه قصد توجیه دارم چون فردا بازی داریم و اینکه بخواهم توجیهی داشته باشم برای نتیجه نیست. این کارها لوس شده و من فقط خواهش و آرزویم این است که بتوانیم در یک زمین صاف بازی کنیم. برای من مهم نیست اگر کیاکلا باشد، قائمشهر باشد یا ساری باشد چه بهتر! نشد در جای دیگر! چون نوع فوتبالی که ما بازی می‌کنیم با این زمین سازگاری ندارد. شاید کسی باشد که بتواند که این خودش یک هنر است بازی کردن در این زمین! ولی من نمی‌توانم. ما با کسی مشکلی نداریم چه آقای رنگرز به‌عنوان مدیرکل ورزش و چه درزی خلردی رئیس هیات فوتبال، همه این ها برای ما عزیز هستند ولی خواهش دارم همانطور که بازی گل گهر بازی آخر فصل پیش گفتم؛ این نه دستور است و نه تهدیده و نه اخطار؛ خواهش و التماس است که این زمین را درست کنند.

الهای اضافه کرد: دنبال این نیستیم که بخواهیم کسی را خراب کنیم.  امیدوارم دست به دست هم دهیم یک کاری جمعی انجام دهیم و زمین خودمان را هرچه زودتر تحویل بگیریم تا بتوانیم از شرمندگی این هواداران که به حق هم هست در بیاییم.

سرمربی نساجی در خصوص ضعف گلزنی تیمش گفت: چه گلزن چه کار دفاعی بحث کار تیمی است بحث این نیست که مهاجمان گل نمی‌زنند یا مدافعان اشتباه می‌کنند. ما الان دفاع ما دو گل زده و آقای اسلامی سه گل زده و در بورس آقای گل‌های لیگ هستند. ما امیدهای خیلی خوبی داریم که یواش یواش به جمع ما اضافه می‌شوند و قطعا از این به بعد دو سه بازیکن خیلی خوب امید داریم ولی چون خودشان در کوران مسابقات هستند و واقعا به این بازیکنان شدیدا احتیاج دارند یک مقدار بازی‌های آنها سبک‌تر شود قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد. جوانان خیلی خوبی را داریم در تیم در کنار با تجربه‌ها و به شما قول می‌دهم شرایط مان از فصل گذشته بهتر خواهد شد.

مجتبی ابراهیمی مدیررسانه ای نساجی هم در خصوص آخرین وضعیت مربی این تیم که به کرونا مبتلا شدن هم گفت: در خصوص آقای اسماعیلی باید تشکر کنم از همه مردم و مخصوصا هواداران که پیگیر سلامتی آقای اسماعیل بودند. وی در ۴۸ ساعت اخیر شرایطش نسبت به روزهای اولی که وارد بیمارستان رسول اکرم تهران شد بهتر است. شرایطش رو به بهبود است و انشالله دعا کنید همه بیماران کرونایی هر چه زودتر بهبود پیدا کنند.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که رئیس جدید هیأت فوتبال مازندران مدعی بودند که محرومیت ساکت الهامی با پیگیری های ایشان کاهش یافته، گفت: بابت مصاحبه آقای درزی خلردی چیزی که بنده خبر دارم باشگاه شدیدا درگیر این موضوع بود و قبل از اینکه جلسه محرومیت آغاز بشود، در جلسه تکلیف مشخص شود و آقای الهامی و سیف‌الله پور در جلسه کمیته انضباطی حضور پیدا کردند، صحبت‌های آقای الهامی را اعضای کمیته انضباطی شنیدند و فیلم آن بازی را چندین بار مرور کردند و خودشان خواستار تجدید نظر کمیته انضباطی شدند و از اینکه این دوستان جدید هیأت فوتبال مازندران می‌گویند در آن زمان هنوز ایشان بر مسند کار ننشته بودند.

وی با رد ادعای رئیس جدید هیأت فوتبال مازندران، افزود: در باشگاه نساجی در راس مالک و مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع بودند ولی اگر دوستان هیأت فوتبال پیگیر شدند و یا شاید تماسی جایی داشتند دست‌شان درد نکند.

ابراهیمی در خصوص وضعیت زمین شهدای ساری گفت: امیدوارم آقای رنگرز همان صحبت‌هایی که با مدیرعامل باشگاه ما داشتند را به سرانجام برسانند. انشالله بعد بازی ما می‌رویم برای بازی با فولاد و بعد از بازی فولاد ما جام حذفی داریم و یک زمان بیست روزه داریم که اگر قرار است رول چمن پهن کنند، یک هفته‌ای می‌شود رول را پهن کرد دو هفته همزمان نیاز است که این زمین استراحت کند تا کار فنی آن انجام شود ولی اگر فردای بعد بازی ما این اتفاق بیافتد فکر می‌کنم در بدترین شرایط ما یک بازی شاید نباشیم و هواداران ما می‌توانند باشند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی با ۶ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و پدیده مشهد هم با دو امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

 دیدار دو تیم نساجی مازندران و پدیده مشهد در قالب هفته هشتم لیگ برتر یکشنبه ۱۴ آذر از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهدای ساری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا