زنجان

الگوی حزب الله توانسته در تمام منطقه شبیه‌سازی شود/تئوریسین‌ها در اطاعت بی‌چون‌ و چرای فرماندهان مقاومت از ولایت فقیه مانده‌اند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، حسین اکبری در اولین همایش بین‌المللی شهید بدرالدین که به همت جبهه جهانی شباب المقاومه در زنجان برگزار شد، اظهار کرد: پس از جنگ جهانی و تجزیه کشورهای اسلامی، نقشه طوری تقسیم شد که بین مسلمانان اختلاف بوجود بیاید و دو بلوک شرق و غرب تشکیل شد و همه به دنبال تصرف دنیا بودند و نقطه اشتراک هم دین زدایی بود.

جانشین دبیرکل بیداری اسلامی افزود:جوانانی بودند که با استفاده از تفکر امام توانستند اسرائیل را شکست بدهند. با این شکست در عقاید صهیونیست‌ها به عنوان سرزمین مقدس و انسان برتر تردید جدی به وجود آمد.

اکبری با اشاره به اینکه در جنگ ۳۳ روزه به آمریکا ثابت شد که دین می‌تواند بلوک شرق و غرب را کنار بزند و حرف نویی را استقرار ببخشد گفت: محور پیروزی حزب‌الله همین فرماندهانی چون بدرالدین بودند که بر محور امام مقاومت، امام خامنه‌ای اطاعت کردند و پیروز شدند و امروز یمن و عراق و سوریه هم از الگوی حزب الله پیروی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه تئوریسین‌ها در فلسفه این اطاعت بی‌چون و چرا از ولی فقیه مانده‌اند، چرا که امروز آمریکا در شیب افول است و در تمام جبهه‌ها در سال‌های اخیر از جمله غزه شکست خوردند. 

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-11-29 02:05:35

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا