Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
امام جمعه اهل سنت سنندج: اقتدار سپاه بار دیگر آمریکا را رسوای جهان کرد - خبرگزاری برگزیده های ایران
کردستان

امام جمعه اهل سنت سنندج: اقتدار سپاه بار دیگر آمریکا را رسوای جهان کرد

 به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با تقدیر از مردم ایران در برخورداری از روحیه استکبارستیزی و شرکت آنان در اجتماعات ۱۳ آبان، گفت: این روز یادآور حرکت بزرگ دانشجویان ایران اسلامی در ۱۳ ابان ماه ۵۸ است که توانستند با تسخیر لانه جاسوسی امریکا بزرگترین ضربه را به این شیطان بزرگ بزنند و به الگوی استکبارستیزی تبدیل شوند.

امام جمعه سنندج به اقدام ارزشمند نیروی دریایی سپاه طی روزهای اخیر و گرفتارکردن دزدان امریکایی که قصد دزدیدن نفت ایران از نفت‌کش‌ها داشتند، اشاره و عنوان کرد: این اقدام ارزشمند چهره دزد و شیطان صفت امریکا را بار دیگر به جهان نشان داد و بار دیگر امریکا در جهان رسوا شد.

وی عنوان کرد: با وجود اینکه دزدان امریکا بارها و بارها چنین اقداماتی را انجام داده ولی هرگز زیربار نمی‌رفتند اما این بار هم با اقدام ارزشمند نیروهای دریایی سپاه امریکا رسوا شد و قدرت انکار دزدی را پیدا نکردند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: استکبارستیزی و جنگ با ظالم با وجود ملت ایران امیخته و در این زمینه به الگویی بی‌بدیل تبدیل شده‌اند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها تصریح کرد: دغدغه امروز بیشتر جامعه به ویژه قشر جوان سرپناه است؛ امروز خیلی افراد در جامعه به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی برای پرداخت اجاره بهای خانه در سختی هستند و در این زمینه مشکلات جدی وجود دارد.

وی اقدام عملی برای تامین مسکن خانوارهای نیازمند را از مهمترین نیازهای امروز جامعه دانست و گفت: از دولت کریمه درخواست داریم که در این زمینه با نگاه بسیار مسؤولانه ورود کنند.

ماموستا رستمی در بخش اولیه خطبه‌ها به اهمیت صلوات دادن اشاره و اظهار کرد: خداوند برای هر عبادتی زمانی را در نظر گرفته است اما در موضوع صلوات هیچ زمان خاصی مشخص نکرده است.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: از پیامبر مکرم اسلام نقل است که هر کس در شب و روز جمعه صلوات بفرستد با گوش خودم می شنوم و این اهمیت و جایگاه صلوات را مشخص می کند.

وی عنوان کرد: تمام دنیا جمع شوند نمی توانند هرگز جایگاه پیامبر اسلام را که خداوند بلند کرده است پایین بیاورد.

وی با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام با اخلاق‌مداری دین اسلام را در جهان و در زمان جاهلیت مطلق گسترش داد و گفت: هیچ نمازی بدون صلوات دادن بر پیامبر اسلام قبول نخواهد بود.

وی گفت: هر انسان با هر قوم و ملتی نشست و برخاست بکند با همان قوم محشور می‌شود.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: شرایط کرونایی نتوانست ستون ایمان و محبت به پیامبر را بشکند و شاهد برگزاری مراسمات مختلف مولودی‌خوانی پیامبر در سراسر استان البته با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بودیم.

وی افزود: پیامبر خاتم رسول اخلاق بود و توانست با همین اخلاق حسنه در زمان جاهلیت انسان‌ها را به دین اسلام دعوت کند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: پیامبر مکرم اسلام کسانی را به دین اسلام دعوت فرمودند که به دست خود به خاطر جاهلیت و نادانی که داشتند دخترانشان را زنده به گور می‌کردند.

وی با بیان اینکه پیامبر، وحشی را که یکی از بزرگترین پهلوان‌های دین اسلام را به شهادت رساند به راه راست و ایمان دعوت کرد و گفت: دین اسلام دین رحمت و مهربانی است امیدواریم همه ما در مسیر این دین الهی ثابت قدم باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا