خوزستان

امام جمعه اهواز: قول سعید محمد برای فروش ساختمان منطقه آزاد اروند/ دولت برای رفع مشکلات مذاکره می‌کند

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، حجت الاسلام محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، اظهار کرد: برخی می پرسند ما این دولت را انتخاب کردیم که حداقل شاهد افزایش قیمت کالاها نباشیم پاسخ این است که تا زیرساخت‌ها حل نشود محال است اتفاقی بیفتد و دولت این عزم و اراده را دارد.

وی گفت: ۲۰ درصد از مشکلات اقتصادی امروز کشور به خاطر تحریم هاست  و ۸۰ درصد دیگر به داخل کشور مربوط است.

موسوی فرد با اشاره به اینکه در اوج تحریم‌ها ما به ابرقدرت منطقه در حوزه دفاعی تبدیل شدیم پس در عرصه‌های دیگر هم می توانیم افزود: البته دولت به طوری جدی به دنبال رفع تحریم هاست هر چند خوشایند برخی ها نیست اما دولت مذاکره برای مذاکره نمی‌کند و مذاکره می‌کند تا مشکلی از مشکلات را بردارد.

وی ادامه داد:فرهنگ سازی کار جهادی همراه با عقلانیت و تدبیر ضروری است اگر مدیران رده بالا و میانی ما جهادی و انقلابی عمل کنند معجزه خواهد شد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه سه ماه از روی کارآمدن دولت  گذشته پس نباید انتظار معجزه داشت باید به این دولت فرصت داد، گفت:فروش اموال مازاد دستگاه‌ها و اموال دولتی درآمد هنگفتی برای دولت ایجاد می‌کنند یک نمونه آن فروش ساختمان منطقه آزاد اروند است که اقدامی خوبی است و سعید محمد قول داده این ساختمان را بفروشد.

وی با اشاره به  تنش بی آبی در کل کشور اظهار کرد: ۲۵ استان ما درگیر تنش آبی است و اختصاص به استان خوزستان ندارد و راه حل آن است که در کنار دعا برای نزول باران برای مدیریت آب  تلاش کنیم.

 انتهای پیام/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا