خوزستان

امام جمعه بندر ماهشهر: مسئله بهداشت و درمان، یک مسئله اساسی در شهرستان بندر ماهشهر است

امام جمعه بندر ماهشهر: مسئله بهداشت و درمان، یک مسئله اساسی در شهرستان بندر ماهشهر است

به گزارش برگزیده به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد امامت جمعه بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام کاظم سلامت نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر ماهشهر با تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی بیان داشت: علت احساس امنیت‌ ما، فعالیت شبانه روزی نیروی انتظامی در شهرستان است و از حضور فعال نیروی انتظامی در سطح شهرستان کمال تشکر را داریم.

وی ادامه داد: مردم ولی نعمت‌ ما هستند و هرچه به خلق خدا خدمت کنیم، به خدا خدمت کرده‌ایم.

خطیب جمعه بندر ماهشهر افزود: نسبت به احساس امنیت مردم باید کار ویژه‌ای انجام شود و انتظار داریم گشت‌زنی و حضور میدانی در شهرستان بیشتر شود.

سلامت نژاد تاکید کرد: نباید مجرم در فعل و جرم خود احساس امنیت کند و مردم احساس امنیت خود را به این طریق از دست دهند.

امام جمعه بندر ماهشهر با گرامیداشت ۱۵ مهرماه، روز عشایر و روستا گفت: روستاها علاوه بر تامین زندگی خود، مایحتاج زندگی شهرنشینان را نیز تامین می‌کنند.

وی با گرامیداشت روز جهانی پست تاکید کرد: برخی از مردم، از عملکرد اداره پست شهرستان بندر ماهشهر رضایت ندارند و ظاهرا مرسوله‌ها برای مدت زمانی در اداره پست باقی می‌ماند و خود مردم باید برای یافتن بسته پستی، به این اداره مراجعه کنند.

سلامت نژاد متذکر شد: این مشکلات با هدف و وظیفه اصلی اداره پست ناسازگار است و در پیگیری‌هایی که انجام شده، مسئولان به کمبود نیرو اشاره کرده‌اند که امیدواریم مشکلات برطرف شود.

امام جمعه بندر ماهشهر با گرامیداشت هفته بهداشت و درمان گفت: مسئله بهداشت و درمان، یک مسئله اساسی در شهرستان بندر ماهشهر است که از نظر تجهیزات پزشکی کمبودهایی در این شهرستان وجود دارد و از نظر اقداماتی که باید برای بیمار اورژانسی انجام شود، متاسفانه در بعضی مواقع خلل‌هایی صورت می‌پذیرد.

خطیب جمعه بندر ماهشهر در پایان یادآور شد: پیگیری و تماس‌هایی برای رفع این مشکلات انجام شده و امیدواریم به زودی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان برطرف شود.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا