Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
امام جمعه جدید خورموج معارفه شد+عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
بوشهر

امام جمعه جدید خورموج معارفه شد+عکس

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، آیین تکریم و معارفه امامان جمعه خورموج پیش از ظهر امروز در مصلی جمعه این شهر برگزار شد.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در این آیین اظهار داشت: منطقه دشتی تاریخی پرشکوه در تمامی عرصه‌های اسلامی، ملی و انقلابی دارد. بزرگان این منطقه چنان هستند که نه تنها در جنوب ایران بلکه در سراسر ایران و حتی جهان اسلام از آنها به بزرگی یاد می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه منطقه دشتی چنان است که نه تنها در جنوب استان که در جنوب ایران یک منطقه‌النور است، افزود: این شهرستان دارای مردمی دینی، انقلابی، بزرگانش فرهیخته و سرفراز و منطقه‌ای الهام بخش است. بزرگان این منطقه همیشه در حوزه خلیج فارس و کل جهان تشیع سرفراز بودند و آثار قلمی آنها همیشه باعث مباهات جهان تشیع است.

وی اضافه کرد: دشتی عزت استان بوشهر است و مایه افتخار زن و مرد اینجاست. تاریخ دشتی را باید با طلا نوشت و این یک حقیقت است. 

 

منابع انسانی محور اصلی توسعه و پیشرفت است

احمد محمدی زاده در این آیین اظهار داشت: در شهرستان دشتی همواره جایگاه بزرگان دین و مجاهدان راه حق و حقیقت بوده است؛ شهرستان دشتی با وجود همه مشکلاتی که دارد اما از ظرفیت و مزیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف برخوردار است که باید این ظرفیت‌ها را تعالی بخشید و این شهرستان را حالت فعلی خارج کنیم. شهرستان دشتی مدیران و نخبگان زیادی در سطح استانی و ملی دارد و از منابع انسانی غنی برخوردار است.

استاندار بوشهر گفت: شاخصه‌های اخلاقی و رفتاری آقای مصلح در زمینه‌های مختلف یک الگوی رفتاری برای روحانیون است که با مردم سروکار دارند.

وی با بیان اینکه محور اصلی توسعه و پیشرفت منابع انسانی است و باید با اتحاد و همدلی در این مسیر حرکت کنیم، گفت: باید با اتحاد، انسجام و همدلی شاهد موفقیت‌های بیشتری در توسعه شهرستان دشتی باشیم.

به گزارش فارس، در این آیین از خدمات و مجاهدت سه دهه حجت الاسلام عبدالحسین مصلح قدردانی و حجت الاسلام علی زاهد دوست به عنوان امام جمعه خورموج معرفی شد.

 

انتهای یپام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا