Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
امام جمعه کوه‌چنار: جایگاه معلمان به عنوان قشر مولد جامعه مورد توجه باشد - خبرگزاری برگزیده های ایران
فارس

امام جمعه کوه‌چنار: جایگاه معلمان به عنوان قشر مولد جامعه مورد توجه باشد

به گزارش برگزیده های ایران از کوه‌چنار، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم در خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان کوه‌چنار، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: طبق سخنان مقام معظم رهبری، ما رزق سالمان را از مجالس روضه و ایام فاطمیه می گیریم.

امام‌ جمعه کوه‌چنار ضمن قدردانی از مجموعه نیروی انتظامی شهرستان، از اقتدار در طرح ضربتی اخیر، تاکید کرد: کسانی که از مسیر اهل بیت منحرف می‌شوند یا در صدد ایجاد شبهه هستند، بدانند هر کسی بخواهد با مکتب آل علی زاویه بگیرد، با وی برخورد می‌شود و ما سکوت نخواهیم کرد.

دشمن را نباید با دیپلماسی لبخند همراهی کرد

حجت‌الاسلام شهیم با اشاره به مذاکرات اخیر برجام و بازی تکراری آمریکا و اروپا در رفع تحریم ها،اظهار داشت: امروز متاسفانه در مجمع عمومی سازمان ملل حین مذاکره، قطعنامه ای در وضعیت حقوق بشر بر علیه جمهوری اسلامی ایران به محوریت آمریکا صادر می شود و می‌طلبد مجموعه مذاکره کننده ما نیز دقیق باشند و دشمن را با دیپلماسی لبخند همراهی نکنند و برنامه های خودشان را با جدیت پیش ببرند.

وی با اشاره به تصویرسازی غلطی که از گذشته برای ناامید کردن مردم از آینده توسط برخی مجموعه ها صورت گرفته، افزود: با روی کار آمدن دولت جدید، جریان‌هایی دارند شیطنت می‌کنند تا امید و نگاه مردم را به آینده سرد کنند.

وی در ادامه به تجمعات اخیر معلمان اشاره نمود و تاکید کرد: اختلاف طبقاتی خیلی زیاد است و ما نباید برخی اقشار را کوچک حساب کنیم، اگرچه که در مجموعه های بالا دستی نسبت به قشر معلم همین نگاه وجود دارد.

امام‌ جمعه کوه‌چنار با بیان اینکه دولت قبل، مجموعه معلمین را مصرف کننده می‌دانست و می‌گفت معلمین مولد نیستند، بیان کرد: این‌نگاه غلطی است، چرا باید شرایطی پیش بیاید که مردم مجبور می‌شوند داد بزنند، تجمع و اعتراض کنند، برخی مسوولین ما انگار خوششان می‌آید سرو صدایی پیش بیاید تا کار انجام بشود که این نوع طرز فکر غلط است.

انتهای پیام/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا