Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
امدادرسانی اورژانس بابل/ ۵ مصدوم در آتش‌سوزی جایگاه تخلیه سوخت بابل - خبرگزاری برگزیده های ایران
مازندران

امدادرسانی اورژانس بابل/ ۵ مصدوم در آتش‌سوزی جایگاه تخلیه سوخت بابل

به گزارش برگزیده های ایران از بابل، به نقل از روابط عمومی اورژانس بابل، ابوالقاسم لعلی درباره جزئیات امدادرسانی به مصدومان حادثه جایگاه سوخت بابل اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۴ طی گزارشی به مرکز دیسپچ سازمان اورژانس بابل  مبنی بر آتش‌سوزی در پمپ بنزین واقع در جاده  بابل به آمل گزارش شد.

وی گفت: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه دانشگاه و امین‌آباد و هلال احمر و پیچا کلا و گتاب و هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد.

رئیس اورژانس بابل تصریح کرد: تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

این مسؤول  با بیان اینکه در این حادثه ۵ مصدوم داشت، خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ مرد ۶۳ و ۲۷ و ۵۸ و ۴۳ و ۳۰ بودند که از این تعداد ۳ بیمار سوختگی تقریبی۸۰ و ۷۰درصد و  ۲۵ درصد داشتند و یک مصدوم به علت شوک عصبی و یک بیمار به علت پیچ خوردگی پا بوده است.

وی اضافه کرد: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات درمانی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی و شهید یحیی‌نژاد منتقل کردند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا