خوزستان

امروز گزینه‌های روی میز را امت اسلامی تعیین می‌کنند/پرداخت خسارت به جان باختگان تصادف مرگبار خرمشهر-اهواز

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: صدیقه اطهر حضرت فاطمه زهرا (س) با ایستادگی‌اش به همه مسلمانان در طول تاریخ فرمان داد که سکوت در برابر مهاجمان فرهنگ روا نیست و غفلت در برابر هدف‌گیران ولایت و رهبری عقلانی نیست.

وی با تاکید بر اینکه خطاپوشی در برابر منافقان داخلی فضیلت نیست، افزود: این درسی است که از صدیقه زهرا (س) گرفتیم که تقیه برای هیچ احدی در برابر منافقان شرعی نیست و باید به پا خواست و فریاد برآورد و در برابر گمراهی قد علم کرد و همچون سیلی بنیان‌افکن بر نفاق جوشید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در رابطه با مسائل منطقه و فرامنطقه عنوان کرد: آنچه که این روزها شاهدیم تقسیم کاری بین آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در رابطه با گروه عزیز ماست که به مذاکره با چهار به علاوه یک پرداخته‌اند، نظام سلطه به شدت احساس حقارت و پستی می‌کند.

وی افزود: آمریکا و نظام سلطه باید بدانند که ما در شرایط قبل از ۱۴۰۰ قرار نگرفتیم که بخواهند آینده را به گونه‌ایی پیش‌بینی کنند که بتوانند معادلات را در کنار یکدیگر قرار دهند و برای امت اسلامی تصمیم بگیرند.

موسوی‌فرد خطاب به سردمداران نظام سلطه بیان کرد: باید بدانند امروز آن کسی که گزینه را تعیین می‌کند امت اسلامی است و آن کس که گزینه‌های روی میز را معین می‌کند ما هستیم نه شما.

وی با بیان اینکه ما دو تکلیف را روی میز مذاکره اعلام می‌کنیم، افزود: تکلیف اول رفع تمام تحریم‌های بر ضد ایران اسلامی و تکلیف دوم خروج ذلت‌بار آمریکا از منطقه است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تکرار این نکات برای رژیم اشغالگر قدس واجب است که ما فرزندان حیدریم، ما همان‌هایی هستیم که امام ما، امیرالمومنین (ع) در قلعه‌ی خیبر را با دست توانمندش از بن کند.

وی افزود: امت ایران اسلامی همراه با رهبرش است و کافیست شما دست از پا خطا کنید تا ببینید که امت اسلامی چگونه شما را پشیمان خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در اشاره به تصادف اخیر در خوزستان عنوان کرد: بنده به سهم خودم و به نیابت از شما نمازگذاران به تمام خانواده‌ها تسلیت عرض می‌کنم؛ طبیعتا این حادثه ناشی از بی‌احتیاطی راننده و غلبه خواب بوده است اما سالیان سال است که باند دوم جاده خرمشهر_اهواز تکمیل نشده است.

وی افزود: البته بخشی از آن در حال انجام است اما روند کند است و تقاضای بنده‌ی حقیر این است که در بحث باند دوم اهتمام ویژه‌ایی شود.

موسوی‌فرد در رابطه با خانواده‌های حادثه‌دیدگان گفت: مقرر شد تا به خانواده‌های این عزیزان و همچنین مجروحان حادثه مبلغی پرداخت شود انشالله خداوند متعال به تمام بازماندگان صبر عنایت کند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا