کردستان

امسال ۲۸۰ خانوار زیرپوشش بهزیستی کردستان صاحب خانه می‌شوند

صباح قریشی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در سنندج اظهار کرد: تعهد بهزیستی استان در زمینه احداث مسکن برای مددجویان زیرپوشش در سال‌جاری ساخت ۲۲۳ واحد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام گرفته در این حوزه ضمن تحقق ۱۰۰ درصدی این برنامه، تا پایان امسال ۲۸۰ واحد مسکونی به مددجویان زیرپوشش این نهاد در استان واگذار خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵۰ واحد مسکن به جامعه هدف این سازمان در استان کردستان واگذار شده و در حال حاضر ۵۸۸ واحد دیگر در دست احداث است.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان خاطرنشان کرد: ۱۱۸ واحد در مرحله واگذاری زمین است و برای ۲۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان پروانه ساخت صادر شده و ۴۲ واحد نیز در مرحله پی‌ریزی است.

به گفته قریشی، ۸۰ واحد مسکن مددجویان بهزیستی کردستان در مرحله اسکلت و ۱۴۸ واحد نیز در مرحله نازک‌کاری هستند.

۶۴۰۰ خانوار زیرپوشش بهزیستی فاقد مسکن هستند

وی از تفاهم‌نامه بهزیستی استان با سازمان برنامه و بودجه در راستای احداث ۱۲۱ واحد مسکن مددجویی در استان خبر داد و گفت: در مجموع ۶ هزار ۴۰۰ خانواده زیرپوشش بهزیستی فاقد مسکن هستند.

مدیرکل بهزیستی استان کردستان اضافه کرد: ۵ هزار و ۸۸۹ خانوار عادی، ۲۱۲ خانوار ایتام، ۲۳۰ خانوار دارای دو معلول و ۶۹ خانواده مددجوی روستایی زیرپوشش بهزیستی کردستان فاقد مسکن هستند و احداث مسکن برای این عزیزان نیازمند حمایت خیرین است.

قریشی خاطرنشان کرد: میزان پرداخت کمک‌های بلاعوض به مددجویان در زمینه ساخت و خرید مسکن در ۸ ماهه امسال در استان  ۸۵ میلیارد و ۱۰۵ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا