خوزستان

امنیت از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

امنیت از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده از خوزستان ، سردار “محمد شرفی ” در حاشیه برگزاری اجلاسیه ۶۲۲ شهید انتظامی استان خوزستان و در جمع خبرنگاران گفت: گرامی می داریم یاد شهدای۸ سال دفاع مقدس و شهدای مظلوم امنیت، شهدای عزیز استان خوزستان را که در راستای تامین نظم و امنیت و حراست از مرزهای کشور در این استان جان عزیز خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و با تقدیم خون خودشان امنیت را برای استان زرخیز خوزستان ارمغان آوردند.

وی افزود:پیامی که همه شهدا برای ما و همه مردم عزیزکشور دارند این است که همیشه در راستای تامین نظم و امنیت، ایجاد فضایی امن و آرام برای آحاد جامعه بکوشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا اظهار داشت: همکاران بنده رهروان همه شهدای گرانقدر انتظامی و شهدای ۸ دفاع مقدس هستند لذا من گرامی می‌دارم یاد و خاطره همه شهدای گرانقدر را و تشکر می‌کنم از همه خانواده‌های معظم شهدا که با صبوری خودشان با آگاهی و بصیرت و ایستادگی و پایداری در راه آرمان‌های حضرت امام راحل توانستند فضای بسیار خوبی را در استان خوزستان ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت چهل و اندی سال از انقلاب اسلامی امنیت به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای مهم و اثرگذار انتظامی در کشور و استان خوزستان بوده و آن هم به خاطر فداکاری و ایثارگری هایی است که شهدای عزیز داشتند.

سردار شرفی در خصوص استان خوزستان بیان داشت: استان خوزستان با توجه به شرایط خاص و پیچیدگی اجتماعی خود یک استان خاص است و همکاران بنده در جهت حفظ امنیت آن تا پای جان و آخرین قطره خون خود فداکاری می‌کنند.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا