زنجان

امنیت جزو اصول اساسی زندگی بشر برای توسعه است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، سردار محمد شرفی ظهر امروز در یادواره ۱۲۷ شهید انتظامی استان زنجان که در سالن بقیه‌الله‌الاعظم زنجان برگزار شد، با تاکید بر نقش امنیت در زندگی اظهار کرد: این امنیت با ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری همه افرادی که در این مسیر قرار گرفته‌اند به وجود می‌آید.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی بر اهمیت روحیه ایثارگری مردم برای مقاومت در برابر دشمن تاکید کرد و افزود: اگر مردم در کشور روحیه ایثارگری و دشمن‌ستیزی نداشته باشند، با وجود بهره‌مندی از تکنولوژی و فناوری‌های نوین شکست امری محتمل است.

وی تاکید کرد: بر اساس نظر کارشناسان فکری و سیاسی، امنیت یکی از اصول اساسی زندگی، زمینه‌ای برای رشد و تکامل انسان‌ها و وسیله‌ای مهم برای بهره‌مندی از مزایای حیات بشری را فراهم می‌کند.

سردار شرفی شهدا را اسطوره صبر و مقاومت دانست و تصریح کرد: همه مردم مدیون شهدا هستند چرا که آن‌ها با نثار خون خود امنیت را برقرار کردند.
جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان اشاره کرد و افزود: شهدا بر سر جان خود با خدا معامله کردند و با از جان گذشتن و رفتن خود به جبهه‌های حق علیه باطل، اجازه ندادند خاک و ناموس ما به دست دشمن بیفتد.

وی خانواده شهدا را چشم و چراغ امروز در شناساندن مسیر درست عنوان و تصریح کرد: تک تک آحاد جامعه باید نسبت به این خانواده‌ها ادای دین کنند.
سردار شرفی بر ضرورت توجه به حفظ عزت و احترام خانواده شهدا تاکید کرد و گفت: باید با انتخاب درست پاسخ شهدا و خانواده‌های آنان را داد.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان در این مراسم با تاکید بر پاسداشت یاد و نام شهدا که جانشان را با خداوند معامله کردند، افزود: همه مدیون شهدا هستیم و باید راه‌کار و هنر تحلیل و یادآوری راه شهدا را بازیابیم.

سردار رحیم جهانبخش با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا باید در دستور کار قرار گیرد، ادامه  داد: زنجان میزبان خانواده ۱۲۷ بزرگ‌مرد از خانواده نیروی انتظامی است که ما هست و نیست خود را مدیون آنان هستیم که باید دین خود را به آن‌ها ادا کنیم.

امام جمعه موقت زنجان هم در این مراسم با تشریح ارج و مقام شهادت و شهید در شریعت اسلام گفت: شهید و شهادت، مقامی رفیع و بلند دارد که زبان‌ها و بیان در رابطه با این جایگاه بسیار ارزشمند، ناتوان است.

حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی برگزاری یادواره ۱۲۷ شهید راه امنیت استان، را پاسداشت امنیت مردم دانست.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴


 2021-10-29 02:08:14

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا