کردستان

انتخاب استاندار جدید کردستان مهر تاییدی بر اعتقاد دولت به شایسته‌گزینی است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سردار سیدصادق حسینی در پیامی انتصاب دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا به عنوان استاندار جدید کردستان را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر زارعی کوشا

استاندار محترم استان کردستان

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد،  یقیناً سپردن عنان کرسی مدیریت اجرایی استان کردستان به دست فرزند شایسته این خطه، مهر تاییدی بر اعتقاد دولت مردمی بر حرکت در مسیر شایسته‌گزینی و نویدبخش افق‌های روشن توسعه نوین خواهد بود.

اینجانب انتخاب شایسته جنابعالی به سمت استاندار کردستان که از فرزندان  انقلابی خطه خونرنگ کردستان و آگاه به مسائل و مشکلات مردم و جوانان این مرز و بوم هستید را تبریک عرض می‌نمایم.

توفیق روزافزون شما را در خدمتگزاری به نظام و انقلاب عزیز اسلامی بالاخص مردم شهیدپرور استان کردستان را از درگاه خداوند سبحان مسالت می‌نمایم و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و پیروی از مکتب اهل بیت (علیه السلام) و هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با همت و تلاش جهادی و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و انتصاب مدیرانی شایسته، انقلابی و پرتلاش و البته ضدفساد در طول دوران خطیر خدمت خود، برای رسیدن به اهداف جهادی و تحول‌آفرین دولت مردمی و نظام اسلامی، آبادانی و اعتلای مادی و معنوی روزافزون را برای این استان فرهنگی و شهیدپرور رقم بزنید.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا