کردستان

انتقال گفتمان انقلاب و شهدا به نسل جوان یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، سردار سیدصادق حسینی ظهر امروز در مراسم عطرافشانی گلزار شهدای سنندج، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: امروز در این عصر پنجشنبه مهمان لاله‌های سرخ هستیم، آمدیم در کنار شهدای عزیزی که با بهترین سرمایه و هستی خود یعنی جانشان با خدا معامله کردند.

وی خاطرنشان کرد: شهدا خدا را دیدند و از نظام دفاع کردند و در مقابل تجاوز دشمن و ضدانقلاب جوانمردانه ایستادند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس اضافه کرد: شهدا خون خود را در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی و اسلام ناب محمدی فدا کردند.

وی عنوان کرد: ترویج معارف اسلامی و دفاع و حراست از انقلاب مهمترین هدف شهدا از گام نهادن در این مسیر بوده است.

سردار حسینی با بیان اینکه مهمترین رسالت ما به عنوان رهروان خون شهدا، دفاع از انقلاب و ارزش‌هاست، گفت: ما به عنوان مسئولان این نظام باید نسبت به خون شهدا و آرمان‌های امام و رهبری وفادار و در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: ما باید وحدت عمومی داشته باشیم و سیره شهدا را الگوی حرکت و ملاک خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه کردستان افزود: باید آنگونه که شهدا زندگی کردند زندگی کنیم و در مسیر اهداف شهدا حرکت و ثابت قدم باشیم.

وی تاکید کرد: باید وحدت عمومی داشته باشیم و گفتمان انقلاب اسلامی و شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم و صبر و استقامت خانواده شهدا و جانبازان را به عنون الگو به جامعه معرفی کنیم.

به گفته فرمانده سپاه کردستان، ترویج فرهنگ ایثار و شهدا رضایت خداوند متعال و شهدا را به دنبال دارد.

وی در ادامه از آغاز به کار اردوهای راهیان نور در استان خبر داد و گفت: راهیان نور یکی از ارزش‌ها و معارف انقلاب اسلامی است که در دهه ۸۰ کلید خورد و زمینه‌ آشنایی نسل جوان با آرمان های شهدا و دفاع مقدس را فراهم کرد.

سردار حسینی در پایان عنوان کرد: امیدواریم در دوران پسا کرونا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با محوریت اردوهای راهیان نور در بین نسل جوان جامعه گسترش هر چه بیشتری پیدا کند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا