فارس

اهداف و دغدغه‌های دانشجویان محقق نشده است

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام ظهر امروز در دیدار با نمایندگان تشکل‌‌های دانشجویی و دانشگاهی اظهار داشت: اصلاح جامعه بر اساس و پایه  قرآن و به دور از مسائل سیاسی اجرایی و عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه حرکت‌ها جهادی  دانش بنیان  که  مهم‌ترین ویژگی و رکن اساسی و اصلی دانشجویان است باید در جامعه اسلامی نهادینه شود، افزود: دانشجویان با هرنوع تفکر و گرایش در چهارچوب مشخص  گام بردارند تا به اهداف اصلی خود که رسیدن به جامعه مترقی است دست یابیم.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: در راستای ارتباط با دانشجویان با بسیاری از دغدغه آنان آشنایی داشته و آن گونه که شایسته است به اهدافی که مورد نظر این قشر روشنفکر و تاثیر ‌گذار جامعه است دست نیافته‌ ایم.

آیت الله دژکام در مورد روحیه جهادی دانشجویان بسیجی بیان داشت: با تاسی از روحیه جهادی  اندیشه ورز و برنامه‌ محور است که مدیران و مسئولان دستگاه‌های جهادی به اهداف خود دست می یابند.

وی گفت:  در قرارگاه فرهنگی و اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی استان فارس باید از تمامی ظرفیت‌ها و  تشکل‌های دانشجویی استفاده شود.

 رئیس بسیج دانشجویی استان فارس نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: در مناسبت‌های مختلف  سعی شده  مشکلات و دغدغه‌های پیش روی دانشجویان به ویژه دانشجویان بسیجی که همواره مورد توجه  نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه شیراز قرار دارد به سمع و نظر مدیران، متولیان، مسئولان و دیگر دستگاه‌های اجرایی برسد.

سعید یوسفی خاطرنشان کرد: دانشجویان بسیجی و جهادی با تلاش‌های بسیاری در موارد مختلف اقتصادی، اجتماعی، عمرانی، درمانی و دیگر زیرساخت‌ها در کشور و نیز استان فارس کارایی و اثرگذاری بیشتری از خود نشان دهند.

به گزارش فارس، دانشجویان شرکت کننده  در این نشست  عمده‌ترین خواسته‌های خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری به ویژه در مورد مسائل آموزشی، تشکیل کارگروه تخصصی و آموزشی، سهم دانشجویان در نقشه راه  فرهنگی مهندسی و نیز معیشت عنوان کردند.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا