کردستان

اهدای خون پیشکسوتان دفاع مقدس در کردستان

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، مسوول سازمان بسیج پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت سپاه بیت‌المقدس کردستان در حاشیه اهدای خون پیشکسوتان اظهار کرد: پویش نذر خون پیشکسوتان با شعار «دیروز برای امنیت، امروز برای سلامت مردم» بمناسبت هفته بسیج با حضور در پایگاه‌های انتقال خون سنندج و سقز با انتقال خون خود به بیماران نیازمند در امر حسنه اهدا خون شرکت می‌کنند.

قاسم شیخ‌جعفری افزود: در اوایل انقلاب به دلیل حمله ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق به کشور و در دوران جنگ برادران پیشکسوت در بحبوبه حساس جنگ که از غرب و جنوب ما را احاطه کرده بود، ایستادگی کردند.

وی با اشاره به دلیرمردی‌های پیشکسوتان در دوران جنگ اظهار کرد: امروز نیز در شرایط دشوار شیوع ویروس کرونا قرار گرفته‌ایم و این بیماری عامل مرگ هزاران نفر از هموطنان ما شده است.

به گفته شیخ‌جعفری، پیشکسوتان  عرصه دفاع و شهادت در هفته بسیج با هدف کمک به بیماران نیازمند در امر حسنه اهدا خون شرکت کرده و خون خود را به نیازمندان هدیه کردند.

وی حرکت پیشکسوتان در پویش نذر خون با هدف انسان‌دوستانه و نجات جان بیماران را جلوه‌ای از ایثار و فداکاری و ازخودگذشتگی این قشر دانست و گفت: امید است بتوانیم با اهدا خون خود به بیماران نیازمند خون بتوانیم به سلامت و بهبودی آنها کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، بیش از ۱۷۰۰ برنامه در هفته بسیج پیش‌بینی شده است، دیدار با خانواده شهدا عطرافشانی در گلزار شهدا، برگزاری اردوهای راهیان نور و آیین انتقال خون از برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا