مازندران

اهدای ۲۵ سری جهیزیه به همت بسیج ناحیه نوشهر و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

به گزارش برگزیده های ایران از نوشهر؛ ۲۵ زوج دم بخت غرب استان مازندران چشم انتظار تحویل گرفتن جهیزیه بودند که به یمن هفته بسیج در آغاز زندگی مشترک خود، زیر سایه عنایت خداوند زندگی پایداری را در کنار هم شروع کردند.

نفس برگزاری نهضت کمک مومنانه نهادینه کردن فرهنگ کمک به هم نوع است

مهراد ابراهیم‌پور فرمانده بسیج نوشهر در حاشیه مراسم کمک مومنانه به شعار روز اول در هفته بسیج اشاره کرد و گفت: کمک مومنانه به فرماندهی مقام معظم رهبری از فروردین ماه شکل گرفت، در همین راستا شهرستان نوشهر همچنان به این کمک‌ها ادامه می‌دهد و در اولین روز هفته بسیج با شعار بسیج و اقتصاد مقاومتی، کمک‌ها در قالب بسته های معیشتی و جهیزیه به نیازمندان تقدیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها به صورتی یکپارچه و با کمک دستگاه‌های خدمت‌رسانی ادامه دارد افزود: علاوه بر شهر نوشهر نهضت کمک مومنانه در روستاهای شهرستان نیز انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با اجرای نهضت کمک مومنانه حال دل همه خوب است، بیان کرد: با برنامه‌ریزی مدون می‌توانیم این راه را هوشمندانه و هدفمند ادامه دهیم.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر با بیان اینکه پیام نهضت کمک مومنانه امید در مردم است، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در کشور، مردم خانواده‌های نیازمندی که بنا بر هر دلیلی آسیب دیدند را تنها نمی‌گذارند.

وی در ادامه افزود: فرهنگ نهادینه کردن احسان و تعامل بین مردم یکی از اهداف کمک مومنانه است که خدا رو شکر به صورت محله محور اجرا می‌شود.

ابراهیم‌پور تصریح کرد: در این رزمایش هزار و   ۶۰۰ بسته معیشتی، آموزشی و بهداشتی با کمک ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت.

وی یکی از برنامه‌های سپاه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری را تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم‌کردن هزینه‌های زندگی برای زوج‌های جوان عنوان کرد و گفت: تعداد ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان های غرب استان مازندران اهدا می‌شود.

فرمانده بسیج ناحیه نوشهر عنوان کرد: در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ تعداد هزار و ۱۱۵ جهیزیه به نوعروسان تقدیم شد.

انتهای پیام/۸۶۰۶۱/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا