Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ایران جوان بوشهر روی دور باخت/ پنالتی که از دست رفت - خبرگزاری برگزیده های ایران
بوشهر

ایران جوان بوشهر روی دور باخت/ پنالتی که از دست رفت

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته دوم لیگ دسته دو کشور و در گروه نخست این رقابت‌ها از ساعت ۱۴ تیم فوتبال ایران حوان بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی میزبان سپیدرود رشت بود که این دیدار پر افت وخیز با برتری دو بر یک مهمان به پایان رسید.

ایران جوان در حالی اولین دیدار خانگی خود را برگزار می‌کرد که محمود آرامش را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دید و هنوز به دقیقه یک نرسیده بودیم که شوت سنگین علی عباسی مهاجم ایران جوان گل نخست بازی را به شکلی زیبا رقم زد.

سپیدرود که از این گل شوکه شده بود نبض بازی را در دست گرفت و برای جبران گل خورده بازی هجومی را در دستور کار قرار داد که در دقیقه ۳۲ صاحب یک ضربه پنالتی شد که حسین آفرین‌زاد موفق شد گل تساوی بخش تیمش را وارد دروازه ایران جوان کند و کار به تساوی کشیده شود تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

شاگردان محمود آرامش نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۵۳ صاحب یک موقعیت پنالتی شدند که سنگربان سپیدرود در دو مرحله این ضربه را مهار کرد تا فرصتی طلایی برای قرمزپوشان بوشهری به هدر برود.

بر خلاف جهت بازی این سپیدرود بود که ارسال از جناح راست بازیکن این تیم در دقیقه ۸۳ را با ضربه سر دیدنی امیر قلم آرا به گل دوم این تیم تبدیل کرد تا این نتیجه تا پایان حفظ شود و سپیدرود به دومین برد متوالی و ایران جوان نیز دومین باخت خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا