Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ایستگاه پایانی گروه «ج» لیگ برتر کشتی با صعود نماینده ایذه - خبرگزاری برگزیده های ایران
خوزستان

ایستگاه پایانی گروه «ج» لیگ برتر کشتی با صعود نماینده ایذه

به گزارش برگزیده های ایران از ایذه، روز پایانی دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور در گروه «ج» یادواره نوجوان فداکار شهید علی لندی شامگاه چهارشنبه با حضور ۴ تیم سینا صنعت ایذه، رضا پویش جنوب تهران، رهپویان شهید سلیمانی کرمان و جوانان البرز در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه به پایان رسید.

تیم کشتی سینا صنعت ایذه به عنوان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در مسابقات امسال به مانند ادوار دیگر لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور توانست به مانند دور رفت این مسابقات با غلبه بر تمام حریفان جواز حضور در مرحله بعدی مسابقات را پیدا کند.

در مسابقات امسال با توجه به تعدد تیم‌ها نسبت به ادوار گذشته، ۱۶ تیم از استان‌های مختلف حضور پیدا کردند که از هر گروه یک تیم در مرحله نیمه نهایی حضور پیدا خواهد کرد و سرانجام تیم‌های برنده این مرحله به فینال راه پیدا خواهند کرد.

در مسابقات امروز نتایج زیر به دست آمد:

سیناصعنت ایذه ۱۰- رضا پویش جنوب تهران صفر

رضاپویش جنوب تهران ۷- جوانان البرز ۳

رضاپویش جنوب تهران ۶- رهپویان شهید سلیمانی ۴

سینا صنعت ایذه ۹- رهپویان شهید سلیمانی ۱

سینا صنعت ایذه ۱۰- جوانان البرز صفر

رهپویان شهید سلیمانی ۶- جوانان البرز ۴

عدم حضور کشتی‌گیران ملی پوش به مانند ادوار گذشته لیگ برتر کشور در مرحله گروهی و گرایش تیم ها به‌سمت جوانان و چهره‌های کم نام و نشان در رده‌های بزرگسالان از دیگر موارد قابل بیان این دوره از مسابقات بوده است.

حضور تماشاگران پس از مدت‌ها دوری از سالن‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا از دیگر نکات این مسابقات بود.

در پایان این مسابقات از هادی عامل گزارشگر با سابقه کشتی کشور که همواره با شور خاص گزارش خود به معرفی ورزشکاران و تاریخچه شهرستان ایذه می‌پردازد تجلیل به‌عمل آمد.

به دنبال میزبانی مسابقه فینال هستم

حسن نبپوتی سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ایذه اظهار کرد: شهرستان ایذه به عنوان یکی از قطب‌های کشتی فرنگی در کشور همواره نامی در این ورزش داشته است و شاهد حضور کشتی‌گیران و مربیانی از این شهرستان در سطوح مختلف هستیم.

وی افزود: با توجه به انگیزه و نشاطی که برگزاری این مسابقات در بین جوانان شهرستان ایجاد می کند، از برگزاری این رویدادهای مهم و انگیزه‌ساز حمایت می‌کنیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان ایذه تاکید کرد: همانطور هم که اعضای تیم‌های حاضر در این مسابقات از میزبانی شهرستان ایذه در این مرحله رضایت داشتند، ما به دنبال برگزاری مسابقه فینال مسابقات امسال در شهرستان ایذه هستیم و از این‌رو از مسئولان فدراسیون کشتی درخواست توجه به این خواسته و اعطای میزبانی به شهرستان ایذه را داریم.

انتهای پیام/۷۲۰۲۶/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا