زنجان

بارش و مه در محورهای استان زنجان/رانندگان تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند

جواد یوسفی، معاون راهداری استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان با اشاره به وجود بارش در اکثر محورهای ارتباطی استان اظهار داشت: رانندگان برای تردد در محورهای ارتباطی استان حتما تجهیزات ایمنی به همراه داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راه و با اشاره به وضعیت اتوبان زنجان به تبریز گفت: در این محور از سمت استان آذربایجان شرقی برف وجود دارد و در محدوده شهرستان هشترود تردد بسیار کند و با مشکل همراه است.

وی با بیان اینکه در اکثر محورهای استان بارش باران را شاهد هستیم، تصریح کرد: در محور زنجان به طارم(خان چایی) بارش برف را داریم و رانندگانی که از این مسیر تردد می‌کنند باید تجهیزات ایمنی را همراه داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه رانندگان از ترددهای غیر ضروری در محورهای استان خودداری کنند، تصریح کرد: در حال حاضر مه غلیظ در محور زنجان -تهم- چورزق حاکم است.

معاون راهداری استان زنجان با بارش برف در ۳۰ تا ۴۰ کیلومتری اتوبان زنجان به قزوین اظهار داشت: نیروهای راهداری در همه محورهای استان حضور دارند تا مشکلی برای رانندگان ایجاد نشود.

وی با اشاره به احتمال بارش برف تا ساعات پایانی امروز شنبه اظهار داشت: در زمینه راه‌های روستایی هم مشکل در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/۲۳۰۸/م


 2021-12-20 02:05:17

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا