فارس

بارندگی مدارس جنوب فارس را به تعطیلی کشاند

به گزارش برگزیده های ایران از شیراز، با توجه به هشدار هواشناسی در خصوص بارندگی شدید فردا در جنوب فارس؛آموزش و پرورش شهرستان های لارستان و جهرم طی اطلاعیه هایی جداگانه وضعیت دایر بودن مدارس و امتحانات را شفاف سازی کردند.

 در متن اطلاعیه اداره آموزش و پرورش لارستان آمده است: با توجه به اطلاعیه سازمان هواشناسی و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با ستاد مدیریت بحران شهرستان لارستان و به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی و در راستای حفظ جان و سلامت همکاران و دانش آموزان کلیه فعالیت  مدارس شهرستان لارستان روز یکشنبه دوازدهم دیماه به صورت غیرحضوری خواهد بود.

ضمناً کلیه امتحانات روز یکشنبه(به جز امتحانات نهایی پایه دوازدهم ) نیز لغو و مجددا توسط  مدارس برنامه ریزی خواهد شد. وضعیت فعالیت مدارس در روز دوشنبه سیزدهم دیماه با توجه به اوضاع جوی متعاقبا اعلام خواهد شد.  

مدارس جهرم نیز تعطیل شد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی شدید، به منظور مراقبت از سلامتی دانش آموزان، معلمان و اولیا و کاهش ترددهای شهری، در روز یکشنبه دوازدهم دی‌ماه ۱۴۰۰  کلاس های درس همه مدارس شهری و روستایی به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
نیکفر اضافه کرد: امتحانات مقطع متوسطه  اول و دوم نیز به روز دیگری که مدیر مدرسه اعلام خواهد کرد، موکول می شود.

انتهای پیام/ف


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا