خوزستان

بازخواست مسببان ریزش جاده رامهرمز- بهبهان

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر ریزش و آسیب دیدگی بخشی از جاده در حال احداث رامهرمز- بهبهان، خبرنگار فارس این موضوع را مورد پیگیری قرار داد.

حجت‌الاسلام حسین زاده دادستان رامهرمز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه امروز گزارشی در این خصوص به ما رسیده است، اظهار کرد: پس از بررسی‌های کارشناسی اظهار نظر قطعی در این زمینه انجام خواهد شد.

وی افزود: در صورت محرز شدن قصور در حوزه‌های اجرا و نظارت، مسوولین و مقصران مربوطه مورد بازخواست قرار خواهند گرفت.

بایمانی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رامهرمز نیز در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: معمولا جاده‌ها پس از تکمیل، استاندارد سازی، نصب علائم و خط کشی برای نگهداری در اختیار اداره راهداری قرار می‌گیرند و جاده رامهرمز- بهبهان را به دلیل عدم تکمیل هنوز به اداره راهداری تحویل نداده‌اند.  

وی اضافه کرد: اداره راهداری در این پروژه کارفرما نیست و هنوز هیچ ترددی از بخش در دست احداث جاده رامهرمز- بهبهان انجام نشده است.

به گزارش برگزیده های ایران، رئیس کل دادگستری خوزستان  نیز درمورد ریزش جاده رامهرمز – بهبهان قبل از بهره‌برداری اعلام کرده است که به محض اینکه این خبر به دستم رسید، دستور لازم به دادستان بهبهان داده شد و روز چهارشنبه از این محل بازدید می‌کند و اگر قصور یا عدم نظارت رخ داده، با متخلفین برخورد می‌شود. همچنین در این راستا فورا مکاتباتی با مدیرکل راه و شهرسازی استان و استاندار خوزستان داشتیم و دادگستری در این خصوص نظارت خواهد داشت. 

انتهای پیام/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا