لرستان

بازدید فرماندار خرم‌آباد از سرای سالمندان صدیق / اختصاص اشتراک روزنامه و تجهیز کتابخانه

بازدید فرماندار خرم‌آباد از سرای سالمندان صدیق / اختصاص اشتراک روزنامه و تجهیز کتابخانه

به گزارش برگزیده های ایران لرستان ، دقایقی پیش محمدباقر احمدی چگنی فرماندار و کورش بیرانوند مدیرکل سیاسی استانداری ، همایون عمودی زاده مدیرکل بهزیستی و منصور احمدی مدیرکل ارشاد استان با حضور در سرای سالمندان صدیق با افراد حاضر در این مرکز گفتگو کردند .

در این دیدار فرماندار خرم‌آباد در سخنانی کوتاه به خبرنگار خبرگزاری برگزیده های ایران گفت : سالمندان سرمایه های جامعه هستند که در این سن و سال نیاز به تکریم دارند و بایستی مورد توجه قرار گیرند .

محمدباقر احمدی چگنی افزود : افراد حاضر در سراهای سالمندان سرمایه اجتماعی همه ما هستند و پیشنهاد می کنیم افرادی که این چنین سرمایه های را در منزل ندارند هر از گاهی با مراجعه به این مرکز از این افراد تکریم نموده و قدردانی و قدرشناسی خود را نسبت به آنان بجا آورند .

فرماندار مرکز استان در پایان ضمن تشکر از پرسنل این مرکز و مدیریت بهزیستی استان در خصوص پیگیری چالش ها و مشکلات این مرکز قول مساعد داد .

همچنین در این دیدار منصور احمدی مدیرکل ارشاد اسلامی استان لرستان نیز تجهیز کتابخانه مرکز و اختصاص اشتراک نشریات را جهت همه افراد بیشتری در مرکز صدیق متقبل شد .

وی افزود : طی روزهای آینده این اقدام برنامه ریزی شده و جهت کمکی هر چند ناچیز عملیاتی خواهیم نمود .

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا