بوشهر

بازدید مدیران هلدینگ سیمان غدیر از دو کارخانه سیمان بوشهر+ عکس

به گزارش روابط عمومی هلدینگ سیمان غدیر، مدیرعامل و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سیمان غدیر، با سفر به بوشهر، از دو کارخانه سیمان دشتستان و سیمان مند دشتی بازدید کردند.

افتتاح X-Ray شرکت سیمان دشتستان

محمدرضا سلیمیان مدیرعامل و مدیران شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سیمان غدیر، پس از بازدید از خط تولید و بخش‌های مختلف کارخانه، در جریان این بازدید، مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر واحد X-Ray شرکت سیمان دشتستان را  افتتاح کرد.

برگزاری جلسه مشترک مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سیمان غدیر برنامه بعدی این بازدید بود. در این جلسه که مدیران عامل شرکت‌های سیمان سپاهان، سیمان شرق، سیمان کردستان، سیمان دشتستان و سیمان مند دشتی حضور داشتند،  ابتدا ایرج موسوی، مدیرعامل شرکت صنایع سیمان دشتستان ضمن خیرمقدم به ارائه توضیحاتی از وضعیت و شرایط شرکت پرداخت.

وی ابراز کرد:کارخانه سیمان دشتستان با هدف تأمین نیازهای پروژه‌های صنعتی عسلویه احداث گردیده است. ظرفیت تولید کارخانه معادل سه هزار تن کلینکر در روز و یک میلیون تن سیمان در سال بوده که با توجه به معادن مناسب در دسترس، قادر به تولید انواع سیمان‌های تیپ می‌باشد. مزیت ویژه کارخانه سیمان دشتستان فاصله اندک از بنادر جنوبی و امکان صادرات با هزینه‌های حمل پایین بوده که سبب شده تا بخش زیادی از محصول کلینکر تولیدی کارخانه به مقصدهای مختلف صادر شود.

در ادامه ممدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر با توجه به پایان سال مالی شرکت‌ها و برگزاری مجامع عمومی، با تشریح دستاوردهای هلدینگ سیمان غدیر و شرکت‌های زیرمجموعه در سال مالی ۱۴۰۰، به بیان نکاتی در رابطه با اهداف مد نظر هلدینگ در سال مالی جدید پرداخت. عرضه اولیه سهام هلدینگ در بازار سرمایه و تشریح فرآیند پذیرش، شرایط عرضه و برنامه‌های پیش روی هلدینگ پس از عرضه، بخش دیگر سخنان سلیمیان بود.

مشاور مدیرعامل هلدینگ، به تشریح شیوه جدید پایش عملکرد شرکت‌ها و مدل جدید برنامه ریزی و ارزیابی شرکت‌ها پرداخت.گفتگو پیرامون چالش‌های تأمین انرژی و سوخت پایدار و راهکارهای بهینه سازی مصرف و تأثیر آن در بازده عملکرد شرکت‌ها، بخشی از سخنرانی دکتر یاوری مدیر فنی هلدینگ بود.

تقدیر از کارکنان برتر

در ادامه نشست، معاون اقتصادی و برنامه ریزی و مطالعات راهبردی هلیدنگ سیمان غدیر پیرامون وضعیت مالی هلدینگ و برنامه‌های پیش رو در راستای تثبیت و توسعه فعالیت‌های هلدینگ ادامه یافت. تقدیر از مدیران فنی برتر شرکت‌های زیرمجموعه در سال مالی گذشته، پایان بخش جلسه مشترک مدیران عامل شرکت‌ها بود.

برگزاری جلسه GMR شرکت سیمان دشتستان که با رویکرد بررسی اهداف و نتایج کلیدی پاییز شرکت، خاتمه برنامه‌های روز اول مدیران هلدینگ سیمان غدیر در سفر به بوشهر بود.

بازدید از خط تولید کارخانه سیمان مند دشتی

کارخانه سیمان مند دشتی در اسفندماه ۹۶ به بهره برداری رسیده و دارای خط تولید به روزتر و با مصرف انرژی کمتر و آلایندگی ناچیز است که ظرفیت ویژه‌ای در صادرات به کشورهای حوزه خلیج فارس، شمال آفریقا و آسیای جنوب شرقی دارد. سیمان مند دشنی در سال مالی ۱۴۰۰ به جمع شرکت‌های مدیریتی هلیدنگ سیمان غدیر اضافه شده است.

برگزاری جلسه GMR شرکت سیمان مند دشتی به منظور پایش وضعیت عملکردی شرکت خاتمه برنامه‌ها در کارخانه بود.

دیدار با خانواده شهید مدافع حرم  بوشهر

دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر زینت بخش برنامه‌های مدیرعامل و مدیران هلدینگ سیمان غدیر در سفر به بوشهر بود.

محمدرضا سلیمیان و هیات همراه با حضور در روستای باشی و منزل شهید مدافع حرم، محمد احمدی جوان، یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.

مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر در گفتگو با پدر این شهید والا مقام بیان داشت: امروز هرچه داریم به برکت این جان فشانی ها و فداکاری‌های شهداست و باید حقیقت و خاطره شهدا را در حوزه‌های گوناگون زنده نگه داشت. به قول رهبر معظم انقلاب یکی از ابزارهای توسّل و تقرّب به پروردگار، توجّه به ارواح مطهّر شهیدان است.

وی ادامه داد: امروز فرصتی پیش آمد و توفیقی شد که در محضر شما حاضر شویم و نام شهید عزیز شما را برکت کار و برنامه‌هایمان قرار دهیم. هرچه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست آورد همه به برکت خون جوانان شماست.

 

در این دیدار که مهندس موسوی و مهندس ذاکری زاده مدیران عامل شرکت‌های سیمان دشتستان و مند دشتی نیز حضور داشتند، مهندس سلیمیان با بیان اینکه باید همه تلاش کنند که عزت خانواده شهدا روزافزون گردد و حل مشکلات ایشان در اولویت امور باشد، طلب دعای خیر از پدر این شهید گرانقدر جهت خدمتگذاری و پیشبرد اهداف کردند.

گفتنی است شهید محمد احمدی جوان، اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر، در ظهر تاسوعای حسینی در حومه حلب مجروح و در ۱۳ آذرماه ۹۴ به فیض شهادت نائل آمد و آسمانی شد و در گلزار شهدای روستای باشی آرام گرفت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا