کردستان

بازدید نماینده ولی فقیه در کردستان از طرح‌های شهری سقز

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سقز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی در بدو ورود به سقز در محله تازه آباد حضور یافت و از نزدیک با مردم این محله دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در ادامه این بازدید و در دیدار چهره به چهره از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را دید و از مسئولان خواست نسبت به رفع آنها تلاش کنند.

وی با بیان اینکه مردم حاشیه شهرهای ما مردمی ضعیف و در عین حال زحمتکش هستند، رسیدگی به مشکلات آنان را خواستار شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مردم تازه‌آباد سقز قول داد برای رفع مشکلات آنان با مسئولان استانی و شهرستانی هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد.

مردم تازه‌آباد هم در دیدار با حجت‌الاسلام پورذهبی، خواستار تسریع در خروج دامداری‌های داخل این محله، تکمیل زیرساخت‌های آسفالت، آب و فاضلاب، احداث زمین ورزشی، خانه بهداشت و ساخت مدرسه شدند.

دیدار نماینده ولی فقیه در کردستان با مردم محله قوخ سقز

حجت‌الاسلام پورذهبی همچنین که برای بازدید از طرح‌های بازآفرینی شهری و بررسی مسایل و مشکلات محلات حاشیه از جمله تازه آباد و قوخ به سقز سفر کرده است با مردم محله قوخ هم دیدار کرد.

وی در دیدار چهره به چهره با مردم محله قوخ هم با بیان اینکه این محله یکی از محله‌های قدیمی و بزرگ شهر سقز است و دارای مشکلات عدیده همچون نبود زیرساخت لازم شهری، کوچه‌های خاکی، مشکلات آب و فاضلاب است، بر رسیدگی به رفع مشکلات این محله هم توسط شهرداری، شورای شهر و دیگر ادارات خدمات‌رسان شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه محلات حاشیه شهر دارای نیازهای زیادی هستند، از مردم هم خواست مسئولان را در رسیدگی به مشکلات محلات همکاری کنند.

وی رفع این مشکلات را نیازمند تخصیص اعتبارات خاص دانست و ادامه داد: از مسئولان بالای استان و شهرستان می‌خواهم در جهت دادن اعتبارات لازم برای رفع مشکلات محله‌های تازه آبد و قوخ در سقز اقدام لازم انجام دهند.

دیدار نماینده ولی فقیه با مادر شهید در سقز

حجت‌الاسلام پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سفر خود به سقز با حضور در منزل شهید عمر بحری، با مادر این شهید گرانقدر که در سن ۲۷ سالگی در دفاع از کیان اسلامی به شهادت رسیده بود، دیدار کرد.

وی در این دیدار با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی مرهون خون پاک شهیدان است، بر حفظ و حراست از دستاوردهای شهیدان تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه سپس در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر که در سالن اجتماعات شورا برگزار شد، با اشاره به بازدید امروز خود از دو محله بزرگ و قدیمی شهر سقز، “تازه آباد” و “قوخ” از شهرداری و شورای شهر خواست در جهت رفع مشکلات این دو محله که خواسته‌های به حق ساکنان آنهاست تاکید کرد.

در ادامه این نشست ارسطو گویلی شهردار و بهرامی رئیس شورای شهر سقز هم گزارشی از اقدامات و خدمات صورت گرفته و یا در دست اجرا را ارائه کردند.

در این سفر، معاونان سیاسی و عمرانی فرمانداری سقز، رئیس و اعضای شورا و شهردار، مسئول دفتر نماینده مردم سقز و بانه در مجلس و جمعی از مدیران شهری، نماینده ولی فقیه را همراهی کردند.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا