مناطق آزاد

بازدید هیئت اقتصادی عمان از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری قشم

بازدید هیئت اقتصادی عمان از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری قشم

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، هیئت تجاری و اقتصادی کشور عمان که روز گذشته وارد قشم شد، امروز نیز بازدید از ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری و همچنین بررسی پتانسیل‌های سرمایه گذاری جزیره را در دستور کار قرار دادند.

هیئت عمانی به ریاست ابراهیم بن سعید البوسعیدی، وزیر مشاور و استاندار مسندم، در ابتدا با حضور در موزه ژئوپارک جهانی قشم بازدید کردند و با بخشی از ظرفیت های طبیعی گردگشری و نمونه های جانوری موجود در جزیره آشنا شدند.

این هیات اقتصادی کشور عمان در ادامه از ظرفیت‌های موجود در بندر بهمن قشم بازدید کرده و در جریان برنامه‌های آتی و فازهای آینده توسعه این بندر قرار گرفتند.

در ادامه برنامه های روز جمعه، این هیات تجاری واقتصادی، از برج پرنده نگری و محدوده ذخیره گاه زیست کره حرا در روستای گورزین بازدید کردند و با این جاذبه گردشگری جزیره قشم آشنا شدند.

بازدید از مناطق گردشگری و اقتصادی جزیره قشم و آشنایی با امکانات و توانمندی های اقتصادی منطقه و ظرفیت‌های خاص موجود می تواند زمینه را برای سرمایه گذاری در این منطقه فراهم کند.

براساس این گزارش، دیدار با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بازدید از دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری مناطق آزاد در حوزه های نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی های تجدیدپذیر و بازدید از ظرفیت های اقتصادی و گردشگری جزیره بخشی از برنامه های سفر هیات اقتصادی عمان به قشم است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا