خوزستان

بازگشت به زندگی جوان ۲۰ ساله با تلاش کارشناسان اورژانس دزفول

بازگشت به زندگی جوان ۲۰ ساله با تلاش کارشناسان اورژانس دزفول

به گزارش خبرگزاری برگزیده به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دزفول، رضا معمارزاده در تشریح این عملیات گفت: در روز گذشته حوالی ساعت ۱۷:۳۵ گزارشی مبنی بر وقوع تصادف یک جوان راکب موتور سیکلت به مرکز ارتباطات اورژانس دزفول اعلام شد.

وی افزود: پس از دریافت گزارش، بلافاصله یک‌ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و پس از حضور عوامل اورژانس در صحنه و انجام معاینات لازم، مصدوم فاقد هرگونه علائم حیاتی تشخیص داده شد.

معمارزاده ادامه داد: پس از تشخیص ایست قلبی-تنفسی جوان ۲۰ ساله، بلافاصله عملیات احیای قلبی ریوی برای مصدوم توسط کارشناسان اورژانس دزفول آغاز و مصدوم با لطف پروردگار و تلاش کارشناسان اورژانس دزفول به زندگی دوباره بازگشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دزفول با اشاره به تقارن این اتفاق خوب با روز ملی اورژانس ۱۱۵، اظهار کرد: هم اکنون این جوان ۲۰ ساله با دارا بودن علائم حیاتی در بخش مراقبت های ویژه (ICU) بیمارستان بزرگ دزفول تحت درمان می باشد.

وی خاطرنشان کرد: آقایان محسن خشنود و سعید عنایت زاده از کارشناسان با تجربه مرکز فوریتهای پزشکی دزفول می‌باشند که انجام این عملیات موفق را عهده دار بودند.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا