خوزستان

باز باران و هچنان آبگرفتگی در اهواز + فیلم

به گزارش برگزیده های ایران از اهواز، بارندگی از بامداد امروز در اهواز موجب آبگرفتگی معابر و ایجاد مشکلاتی برای عبور و مرور شهروندان شد.

این آبگرفتگی شدید درحالی رخ داد که بارندگی ملایم بوده و نگرانی‌ها از بارندگی رگباری و آبگرفتگی شدیدتر در اهواز مانند سالهای گذشته وجود دارد.

کوی علوی، خشایار، کمپلو، باهنر از جمله مناطقی بودند که آبگرفتگی در آنها گزارش شده است.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان ، این سامانه بارشی که تا روز سه شنبه در استان ماندگار است همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و تند بادهای لحظه‌ای ست.

در لالی ۳۳ میلی متر، حسینیه (اندیمشک) ۳۲.۹ میلی متر، ایذه ۳۲.۵ میلی متر، دزپارت ۲۵ میلی متر و اهواز ۷.۷ میلی متر بارش باران گزارش شده است.

 

 

بنا بر این گزارش، رضا امینی شهردار اهواز اخیرا در جلسه شورای شهر اظهار کرد: تاکنون یک ریال به شهرداری اهواز برای اولین خدمات دفع آب‌های سطحی پرداخت نشده است.  

شهردار اهواز با بیان اینکه ایجاد شبکه جدید برای دفع آب های سطحی منطقی نیست، گفت: شبکه جداگانه برای دفع آب‌های سطحی یک کار کرد کوتاه مدت فقط در هنگام بارش دارد منطق کارشناسی و واقعیت اقتصادی اقتضا می‌کند که شبکه ترکیبی با افزایش حجم و ظرفیت شرایطی را مهیا کند که هر دو موضوع در طرح جامع پیش بینی شود

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا