خوزستان

بالاترین دستمزدی که خداوند به نیروی انتظامی داده، شهادت و عاقبت بخیری است

بالاترین دستمزدی که خداوند به نیروی انتظامی داده، شهادت و عاقبت بخیری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برگزیده از اهواز ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار فرماندهی انتظامی استان اظهار داشتند: ایام خجسته میلاد سرار نورانی و مقدس نبی اکرم(ص) به فرزند برومندش رئیس مذهب امام صادق(ع) و هفته انتظامی را به شما جهادگران فی سبیل الله در مجموعه انتظامی ، مرزبانی، یگان ویژه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی افزود: مهمترین رسالت ما این است که بتوانیم در زندگی که خداوند متعال عطا فرمودند مسئولیت پذیر باشیم تمام کائنات و مخلوقات خداوند برای یک هدف آفریده شدند و آن است که بندگی پروردگار را بکنند. خداوند اگر یک کمال را به انسان هدیه بدهند، مابقی کمالات با او همراه می شوند و آن مقام عبودیت بوده و تمام تلاش های انسان باید در راه عبودیت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه دادند: اگر خدای متعال بخواهند نور هدایت خاص ایمان را به انسان بدهد دوتا شرط دارد یکی حسن فعلی و دیگری حسن فاعلی ،حسن فاعلی این است که انسان ایمان پیدا می کند وحسن فعلی شامل حسن فاعلی است و باید به صورت عمل نمایان شود.

وی با اشاره به قانون مندی در شعار پلیس ادامه داد: قانون مندی باید از دوران اول مدرسه آموزش داده شود چون تاثیر بسزایی دارد و همچنین تخطی از قانون هم باید نشان داده شود. باید در عملکرد خودمان خدا و ائمه اطهار را ناظر ببینیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به عملکرد خیلی خوب انتظامی در دفع فتنه های سنوات گذشته که مورد تقدیر رهبر معظم بوده تصریح کرد: راه شهادت همیشه برای کارکنان انتظامی باز است، بالاترین دستمزدی که خداوند به نیروی انتظامی داده، شهادت و عاقبت بخیری است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار داشت: پلیس مظهر اقتدار نظام است و در عین حال مظهر تواضع باید باشد. مردم باید ببیند که این امینت از خدمت شبانه روزی و گذشت از خانواده کارکنان بوده است امسال در اربعین حق و الانصاف شاهد خدمات بی منت انتظامی به زوار بوده‌ایم که از این باب تقدیر و تشکر ویژه داریم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا