چهارمحال و بختیاری

باید با تولید محتوای جذاب مردم را نسبت به عواقب آسیب‌های اجتماعی آگاه کرد

باید با تولید محتوای جذاب مردم را نسبت به عواقب آسیب‌های اجتماعی آگاه کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، غلامعلی حیدری در کارگروه اجتماعی، زنان و خانواده این استان افزود: کاهش آسیب‌های اجتماعی و رفع معضلات فرهنگی نیازمند طی یک پروسه است که در ابتدا می‌طلبد این آسیب‌ها به موقع و به هنگام رصد شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد تا در نشست بعدی کارگروه اجتماعی، زنان و خانواده، گزارشی از آخرین وضعیت استان در شاخص‌های اجتماعی به ویژه در شهرستان‌ها ارائه شود.

وی ادامه داد: در همین راستا مدیرکل امور اجتماعی و مدیرکل امور بانوان با تعدادی از مدیران دستگاه های اجتماعی کمیته ای تشکیل داده و به بررسی وضعیت آخرین شاخص‌های اجتماعی استان در شهرستان‌ها پرداخته و گزارشی از آن در نشست بعدی کارگروه ارائه شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پس از شناسایی آسیب‌ها نیاز است تا با تقسیم وظایف در راستای کاهش این آسیب ها اقدام عملی انجام داد.

حیدری بیکاری را از مهمترین معضلات اجتماعی استان دانست و گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برنامه خود را برای افزایش نرخ اشتغال و مهار بیکاری ارائه دهند.

وی بر ضرورت همکاری رسانه ها و فعالان شبکه های اجتماعی استان در کاهش آسیب ها تاکید کرد و افزود: باید با تولید محتوای تاثیرگذار و جذاب مردم را نسبت به عواقب آسیب‌های اجتماعی آگاه کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری رونق گردشگری را عامل مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی دانست و گفت: علاوه بر آن تسهیل امر ازدواج و فرزندآوری، اشتغال خانگی و ارتقای سطح خانواده ها عوامل مهمی در این خصوص به شمار می رود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا