Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
باید 5 درصد از سود صنایع نفت و گاز به بوشهر اختصاص یابد - خبرگزاری برگزیده های ایران
بوشهر

باید ۵ درصد از سود صنایع نفت و گاز به بوشهر اختصاص یابد

به گزارش برگزیده های ایران از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با تأکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: تقوا کلید رستگاری و فراهم شدن زمینه صراط سعادت و کمال انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر به سفر ۱۶ مهرماه رئیس جمهور به استان بوشهر پرداخت و با بیان اینکه این سفر دارای خیر و برکات مهمی است افزود: ارتباط دو سویه دولت با مردم و مردم با دولت سبب همگرایی، وحدت و اجرا شدن بسیاری از پروژه‌های مورد نیاز مردم می‌شود که دولت از نزدیک مشکلات را شناسایی و آن را برطرف می‌کند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به بوشهر در بخش‌های مختلف است گفت: در سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت طرح‌های راهسازی، راه‌آهن، اقتصادی، اشتغال‌زایی و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام، حوزه اقتصادی، معیشت به‌ ویژه برای جوانان تصویب شد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با تأکید بر پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور افزود: از مسؤولان اجرایی انتظار می‌رود هر چه زودتر پیگیری‌های لازم برای عملیاتی شدن مصوبات سفر انجام دهند چرا که این مصوبات اگر پیگیری نشود اجرایی نمی‌شود و یا با کندی انجام می‌شود.

صفایی بوشهری با اظهار امیدواری برای شتاب دادن به مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: امید می‌رود مسؤولان با پیگیری‌های لازم زمینه شتاب لازم در اجرا پروژه‌ها و مصوبات فراهم کنند.

وی با بیان اینکه استان بوشهر نقش مهمی در اقتصاد و درآمد کشور دارد تصریح کرد: استان بوشهر سومین استان اقتصادی کشور و در تولید درآمد سرانه و ناخالص ملی نخستین استان است و نقش بزرگ در اقتصاد ایران ایفا می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه با این همه ظرفیت اقتصادی در استان نباید هیچ فقیر و نیازمندی در استان بوشهر وجود داشته باشد تصریح کرد: دولت و تمامی فضاهای تصمیم‌گیر در قبال خدمتی که استان بوشهر به اقتصاد کشور ارائه می‌دهند، توجه بیشتری به این استان داشته باشند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در استان بوشهر بیان کرد: این گونه نباشد صنایع در فضای استان بوشهر ثروتمند شوند و مردم دچار مشکلات مالی باشند باید هم تراز تولید ثروت ملی و عموم مردم در پی داشته باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت اقدامات خوبی در سفر به استان انجام دادند گفت: با پیشنهاد طرحی که از سود صنایع مستقر در استان بوشهر پنج درصد برای توسعه، رفع مشکلات و دیگر ابعاد این استان اختصاص یابد و هر چه زودتر اجرایی شود.

صفایی بوشهری با محکوم کردم عملیات تروریستی در افغانستان و لبنان خاطرنشان کرد: خسارت بزرگی به مردم این‌ کشورها وارد شد که در حادثه تروریستی علیه مردم مسلمان و متدین افغانستان تعدادی از مردم این کشور به شهادت رسیدند.

وی به حادثه تروریستی در لبنان پرداخت و با اشاره به اینکه در عملیات تروریستی در بیروت تعدادی از مردم  به شهادت رسیدند گفت: سر نخ تمام این عملیات‌های تروریستی به آمریکا برمی‌گردد.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به آغاز هفته وحدت به نقش مهم اتحاد ادیان الهی پرداخت و تصریح کرد: وحدت میان ادیان الهی و اسلامی سفارش قرآن و رسول گرامی اسلام (ص) است هر ندایی که سبب تفرقه شود از ناحیه دشمن و هر عمل در تقویت وحدت ادیان الهی و اسلامی در زمینه حرکت انبیا الهی است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و قدردانی از خدمات ارزنده پلیس در جامعه تصریح کرد: مردم همه قدردان خدمات نیروی انتظامی هستند.

وی صیانت اجتماعی از جامعه اسلامی را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: حفاظت و صیانت از حریم افراد در ابعاد گوناگون یک ضرورت است و در این حوزه دشمنان برای ایجاد اختلاف، انحراف اخلاقی در اشکال گوناگون برنامه‌ریزی و طراحی کرده است.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا