فارس

برادر شهید فهمیده، میهمان یوم الله ۱۳ آبان در کامفیروز

به گزارش برگزیده های ایران از کامفیروز، حجهالاسلام تقی‌زاده گفت:برای میدان‌دادن به دانش آموزان و استفاده از ظرفیت آنان، نماز جمعه ۱۴ آبان در کامفیروز با مدیریت کامل دانش آموزان اجرا خواهد شد تا این عزیزان از هم اکنون آماده پذیرش مسئولیت در جامعه شده و با اعتماد به نفس و انگیزه بیشتر، برای ورود در مسئولیت های بزرگتر آمادگی پیدا نمایند.

وی اظهر کرد: ویژه برنامه های متنوعی در خصوص روز ملی مبارزه با استکبار و یوم الله ۱۳ آبان در کامفیروز اجرا میگردد که سخنران ویژه مراسم یوم الله ۱۳ آبان امسال آقای حاج مجید فهمیده برادر بسیجی شهید محمد حسین فهمیده می باشد. 

وی افزود ویژه برنامه جشن دهه هشتادی ها با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع و با حضور دانش آموزان و نوجوانان و خانواده‌هایشان برگزار خواهد شد که در این مراسم از دهه هشتادی ها به عنوان یاران و همراهان شهید محمد حسین فهمیده تقدیر به عمل می آید.

امام جمعه کامفیروز اضافه کرد: برنامه هفته بسیج دانش آموزی در کامفیروز با سرکشی از خانواده شهدای دانش آموزی و غبارروبی گلزار شهدای دانش آموز آغاز و ضمن تجلیل از خانواده این عزیزان، برنامه هایی همچون مسابقه نقاشی، عکس نوشته، کوهپیمایی و… انجام خواهد شد. شایان ذکر است که منطقه کامفیروز ۵ شهید دانش آموزی را در هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب نموده است.

انتهای پیام/ف


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا