چهارمحال و بختیاری

برای حل مشکل کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد همه متولیان به میدان بیایند

برای حل مشکل کمربندی ۱۵ خرداد شهرکرد همه متولیان به میدان بیایند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری، محمدحسین واحدیان شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرکرد با حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مختاری مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان دیدار و گفت وگو کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین مختاری در این دیدار با اشاره به ضرورت اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی اظهارداشت: اقامه نماز در دستگاه‌ها به عنوان یک بازدارند است و حضور مسئولان ارشد دستگاه‌ها در نمارخانه موجب تشویق کارکنان به نمار می‌شود.

وی افزود: اقامه نماز اول وقت، اجرای کارهای فرهنگی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازجمله اقداماتی است که شهرداری و سایر دستگاه‌ها می‌توانند برای کارکنان خود اجرا و از ظرفیت آن‌ها در این امور استفاده کنند.

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان با اشاره به مشکلات شهری بیان کرد: ترافیک زینده شهر نیست و باید برای حل مشکلات ترافیکی در سطح شهر هزینه کرد و برای اجرای ادامه کمربندی ۱۵ خرداد امام جمعه شهر کیان و سایر مسئولان هم باید به میدان بیایند.

مختاری ادامه داد: زیباسازی ورودی‌های شهر ازجمله مواردی است که مدیران مدیریت شهری باید به آن توجه کنند چراکه در فصل بهار وتابستان شهرکرد میزبان مسافران و گردشگران خواهد بود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا