زنجان

برخورد زنجیره‌ای ۷ دستگاه خودرو در محور زنجان- قزوین/ واژگونی جان راننده پژه ۲۰۶ را گرفت

محمدعلی عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در زنجان از وقوع تصادفات متعدد در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و اظهار کرد: دو مورد از این تصادفات قابل توجه بود.

رئیس پلیس راه استان زنجان تصادف زنجیره‌ای وقوعی در محور زنجان به تهران را یادآور شد و افزود: در این حادثه هفت دستگاه با هم برخورد کرده بودند که دلیل آن عدم توجه به جلوی راننده خودروی نیسان در یک شب بارانی بوده است.

وی محل برخورد زنجیره‌ای خودروها در محور زنجان به تهران را کیلومتر ۱۸ عنوان و تصریح کرد: این تصادف در مسیر تهران به زنجان روی داده که یک مصدوم داشته است.

عظیمی دیگر حادثه رانندگی طی شب گذشته را واژگونی یک دستگاه پژوی ۲۰۶ اعلام کرد و گفت: در این حادثه راننده خودرو جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه استان زنجان دلیل واژگونی خودروی پژو ۲۰۶ را سرعت بالا دانست و ادامه داد: محل این حادثه رانندگی جلوی دانشگاه زنجان گزارش شده است.

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: رعایت این قوانین در مواقع بارش باید بیشتر شود، چرا که در چنین شرایط جوی احتمال وقوع حادثه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق


 2021-11-06 02:29:29

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا