کردستان

برخی مدیران فرهنگی کردستان در تراز انقلاب اسلامی نیستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از سنندج، مهدی حاتمی در نشست هم‌اندیشی اساتید و دانشجویان با رویکرد عملیات روانی که پیش از ظهر امروز در دانشگاه امام حسین( ع) سنندج برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج، اظهار کرد: دانشگاه‌ها بخش مهمی از جامعه هستند که گاها تحت تاثیر مشکلات موجود در جامعه قرار گرفته و دچار تغییرات و‌ تحولاتی زیادی می‌شوند.

مسئول بسیج اساتید استان کردستان گفت: بزرگترین و عمده‌ترین مشکلات موجود در  دانشگاه‌های کردستان مدیریت فرهنگی است که به یک چالش فرهنگی تبدیل شده به گونه‌ای که برخی از  مدیران در تراز انقلاب اسلامی تعریف نشده‌اند.

حاتمی با بیان اینکه در استان‌ها مجموعه‌های فرهنگی زیادی در حال اجرا و تعیین برنامه‌های فرهنگی مختلف هستند، اظهار داشت: در استان کردستان بیش از ۱۰ دستگاه و مجموعه فرهنگی در حال سیاست‌گذاری‌های فرهنگی هستند که بدون شک هماهنگی همه آنها به سختی ممکن است.

وی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، کردستان استانی فرهنگی است و در همین راستا باید نواقص و کاستی‌های موجود در حوزه‌های فرهنگی استان رفع شود‌.

مسوول بسیج اساتید استان کردستان بیان کرد: نخستین رسالت اساتید فعال در دانشگاه‌ها فرهنگ‌سازی و ارشاد دانشجویان است که متاسفانه کمتر شاهد چنین اتفاقی در دانشگاه هستیم.

حاتمی با اشاره به اینکه اساتید باید از انزوا خارج شوند، اظهار داشت: در کارزار فعالیت‌های فرهنگی و ارزشی ورود اساتید بسیجی مستلزم تغییرات جدی است و مدیریت فرهنگ در هر استانی نیازمند یک تفکر اساسی است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا