سمنان

بررسی مسایل و نیازهای خبرگزاری ها در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان

بررسی مسایل و نیازهای خبرگزاری ها در نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، ابوالفضل صادقی نژاد در نشست عصر شنبه شورای اطلاع رسانی استان سمنان با اشاره به بررسی و احصای مسایل و مشکلات خبرگزاری های فعال در این استان بر اساس مصوبه این شورا گفت: فقدان مکان مناسب و لزوم اختصاص دادن مکان به خبرگزاری و مسایل مرتبط با آموزش از جمله مسایل مهم در ارتباط با خبرگزاری های استان سمنان است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: در بررسی های صورت گرفته فعالان خبرگزاری ها در استان سمنان خواستار اعطای تسهیلات به خصوص کمک های بلاعوض برای رفع مشکلات خود هستند و امیدواریم شورای اطلاع رسانی در این خصوص تدابیری اتخاذ نماید.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست بر ضرورت رفع ضعف های زیرساختی خبرگزاری های فعال در این استان تاکید کرد و گفت: خبرگزاری های این استان از امکانات و تجهیزات مناسبی برخوردار نیستند و عمده مشکلات آنها در بررسی های صورت گرفته فقدان مکان مناسب و نیز نیروی انسانی است.

نشست شورای اطلاع رسانی استان سمنان به ریاست استاندار و با حضور ریواده معاون سیاسی امنیتی استاندار و سایر اعضا در سالن فجر استانداری سمنان برگزار شد.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا