زنجان

برنامه‌های دهه مبارک فجر باید رویکرد اجتماعی و فرهنگی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از زنجان، پرویز خالقی در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان اظهار داشت: هر ساله به مناسبت دهه مبارک فجر تعدادی پروژه عمرانی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فرماندار شهرستان زنجان افزود: لذا از مدیران شهرستان درخواست دارم برنامه‌های مدون خود را برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن بزرگداشت دهه فجر به فرمانداری اعلام نمایند.

وی همچنین به بحث دهه فجر و لزوم انجام کارهای فرهنگی در این دهه اشاره کرد و گفت: امیدواریم مراسم دهه فجر امسال باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود.

خالقی با بیان اینکه برنامه‌های این دهه رویکرد اجتماعی و فرهنگی خواهد داشت و دستگاه‌های متولی باید برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای برای جوانان و نوجوانان پیش بینی شود، گفت: دشمن با تمام توان و ظرفیت برای سست کردن اعتقادات آینده سازان ایران اسلامی تلاش می‌کند.

رئیس شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به اینکه برگزار کننده اصلی جشن‌های مربوط به ایام‌الله دهه فجر مردم هستند، تصریح کرد: مدیران در برنامه ها و مراسم مربوط به مباحث شهرستانی حضور پر رنگی داشته باشند، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدای گرانقدر در مناسبت‌های مختلف اهمیت بسزایی دارد.

انتهای پیام/۲۳۰۸


 2021-12-30 10:05:57

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا