مازندران

برورز رسانی می‌شود| آغاز مراسم معارفه استاندار مازندران

به گزارش برگزیده های ایران از شهرستان ساری، مراسم تودیع احمد حسین‌زادگان و معارفه سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید مازندران از دقایقی پیش در سالن الغدیر سپاه کربلا آغاز شده است.

مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با برگزاری تشریفات اولیه همه مراسم در استان مازندران آغاز شد.

با وجود اعلام زمان برگزاری در ساعت هشت صبح با نیم ساعت تاخیر این مراسم با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

فرمانداران و مدیران کل پای ثابت مراسم‌ تودیع معارفه بودند و تقریبا همه مدیران خودشان را به این مراسم رساندند.

نزدیک به ۱۵ نفر از فعالان رسانه‌ای با وجود اینکه گفته می‌شود سخت‌گیری برای حضور رسانه‌ها اعلام شده در سالن دیده می‌شدند که بیشتر آنها فعالان رسانه‌های محلی بودند.

ورود تلفن همراه به این مراسم تا حدودی با ممنوعی همراه بود تا جائیکه یکی از مدیران استانی از خبرنگار برای ارتباط با خارج از سالن درخواست تلفن همراه کرده بود.

بهداد سلیمی و هادی ساروی از جمله ورزشکاران ملی و بین‌المللی هستند که خودشان را به این مراسم رساندند، هادی ساروی برای حضور در سالن با ممانعت مواجه شده  که پس از رایزنی با مدیرکل ورزش و جوانان به داخل سالن هدایت شده است.

 مراسم سخنرانی با خیرمقدم گویی حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران آغاز شده است.

بهداد سلیمی و هادی ساروی از جمله ورزشکاران ملی و بین‌المللی هستند که خودشان را به این مراسم رساندند، هادی ساروی برای حضور در سالن با ممانعت حراست مواجه شده  که پس از رایزنی با مدیرکل ورزش و جوانان به داخل سالن هدایت شده است.

 آیت‌الله‌لائینی که پیش از برگزاری این مراسم دیداری با وزیر کشور داشت با تاخیر وارد این مراسم شده است.

نماهنگی از رشادت مردی‌های شهدای مدافع حرم مازندران  ارزش معنوی به جلسه داده بود، توصیه شهید  بواس،انتشار تصاویر شهید محمد شالیکار و لحظه خداحافظی این شهدا با خانواده‌های‌شان  حال و هوای معنوی خاصی به این مراسم داده بود.

به دلیل محدودیت که برای استفاده از تلفن همراه وجود دارد امکان  تهیه تصاویر تنها توسط تعداد محدودی از عکاسان فراهم  نبوده است.

بعد از تعریف و تمجید‌های که حسن‌نژاد معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از عملکردهای خویش و استاندار ارائه داد و کمتر مورد توجه حتی اهالی رسانه‌ قرار گرفت، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران به عنوان دیگر سخنران این مراسم پشت تریبون قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در خطبه نمازجمعه هفته پیش خواستارر مشخص شدن وضعیت مدیر ارشد اجرایی استان مازندران شده بود.
باراش باران الهی هم مورد توجه آیت‌الله لائینی گرفته و در ابتدای سخنرانی خویش به این موضوع اشاره کرده است.

این خبر بروزرسانی می‌شود…

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا