مازندران

برون سپاری‌های پر هزینه از شهرداری ساری حذف شود/پارک ترافیکی کودک در بوستان ملل افتتاح شد

به گزارش برگزیده های ایران از ساری، جواد طالبی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه پارک ترافیکی کودک که در بوستان ملل تاسیس شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: معتقدم که حمایت‌های سازمانی همراه با دانش و تجربه سبب  برون رفت شهرداری ساری از مشکلات می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسیر جدید را با نگاهی نو در شهرداری ساری آغاز کرده‌ایم، افزود: پارک ترافیکی با رعایت دو موئلفه ((شهر دوستدار کودک)) و ((آموزش شهروندی)) در جهت توسعه شهر احداث شده است.
شهردار ساری تصریح کرد: پارک ترافیکی کودک به مساحت یک‌هزار و ۳۷۵ متر مربع، با هزینه ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریالی با مشارکت سازمان‌های عمران، مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، سیمای منظر و فضای سبز شهری و شهرداری منطقه یک به بهره برداری رسیده است.

طالبی نگاه جدید شهرداری ساری را ترجیح منافع مردم بر همه منافع دانست و افزود: مسیری که به آن معتقدیم بر توان و ظرفیت درون سازمانی متکی است؛ برون سپاری‌های پرهزینه که از جیب مردم باشد باید حذف شود، این تغییرها برای رسیدن به شهری است که لیاقتش را دارد.

این مسؤول شهری به دور از تنش، سرشار از نشاط اجتماعی، شهری که ما حافظ منافع و منابع آن باید باشیم برای نسل‌های آینده را برای مرکز مازندران ترسیم کرد و  گفت: برای ساختن ساری دست همه صاحب نظران و متخصصان را به گرمی می‌فشاریم و این فرصت را غنیمت دانسته و اعلام می‌کنیم که درگاه اطلاع رسانی و شفافیت شهرداری ساری راه اندازی خواهد شد تا شهروندان ساروی در اتاق‌های شیشه‌ای بدانند و ببینند که خانواده بزرگ شهرداری دغدغه‌ای جز خدمت صادقانه ندارد.

شهردار ساری تأکید کرد: شهری می‌تواند مدعی حرکت به سوی توسعه باشد که در نقشه راه توسعه‌اش جایی برای نقش آفرینی کودکان و نوجوانان دیده باشد.

وی در مدیریت شهری مرکز مازندران با بیان اینکه ما باید شهر را از نگاه کودکان مان هم ببینیم و از خود بپرسیم تا امروز چه اقدامی متناسب با سنین آنان انجام داده‌ایم، تصریح کرد: برآورد جهانی نشان می‌دهد که تا کمتر از ۳۰ سال دیگر ۷۰ درصد کودکان جهان ساکن مناطق شهری می‌شوند، ما باید از امروز صدای کودکان فردا را بشنویم.

طالبی خاطر نشان کرد: شهرداری ساری با افتتاح این پارک در مقطع کنونی به‌رغم همه کمبودها نشان داده است که کودکان و آینده آنان چه نقش پر رنگی در چشم انداز برنامه‌های مدیریت شهری دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۱/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا